Blogi są coraz bardziej popularne, także wśród studentów, którzy chętnie uczestniczą i tworzą nowe media. Naszą uwagę zwraca profesjonalna treść blogów, zaangażowanie piszących oraz zintegrowane społeczności, które tworzą się w blogosferze. Misją konkursu jest popularyzacja idei blogowania i świadomego uczestnictwa w mediach – mówi Marta Mielczarek z Brand New Media, organizatorka konkursu.
Jury będzie oceniać blogi pod kątem oprawy graficznej bloga, zamieszczanej w nim treści, zaangażowania blogera, jego aktywności w nowych mediach oraz oryginalności. Patronem honorowym konkursu jest znany językoznawca, a równocześnie bloger Jerzy Bralczyk, który blogerom udzieli rad językowych. Szczegóły konkursu - niebawem.
Patronami medialnymi konkursu są:
Interaktywnie.com, Notatek.pl, Kariera.com.pl. iWoman, Gazeta Studencka, Maturzysta, Dilemmas Magazine, Portal Praktyk, Wywrota.pl, Studenservis.eu, Radio Luz oraz blogi: kuchniaolicruz.bloog.pl, psychika.net, appleblog.pl, tomasz.topa.pl