Zaproszenia do teatru w EKOPREZENCIE!

Redakcja
Redakcja
Kategoria teatr · 10 lutego 2015

W lutym, w ekokonkursach na profilu FB kampanii „Zrób prezent sobie i środowisku”, można wygrać zaproszenia na spektakle teatralne. Organizatorem kampanii jest Centrum UNEP/GRID-Warszawa.

W tym miesiącu warszawskie sceny Teatru Współczesnego i Nowego Teatru czekają na ekofanów, którzy wezmą udział w konkursach na profilu FB kampanii EKOPREZENT. Do wygrania zaproszenia na: Hamleta, Saszkę, Zabójcę, Requiem, Ludzie i anioły oraz Apokalipsę.

Na widzów czekają nie tylko wrażenia artystyczne. W foyer teatrów można będzie dostać także ekoporadniki kampanii z praktycznymi poradami, jak na co dzień dbać o środowisko naturalne.

Głównym celem kampanii, zapoczątkowanej w 2013 roku, jest zwiększenie wiedzy społeczeństwa na temat zmian klimatycznych oraz wpływu każdego człowieka na tempo tych zmian. Motywem przewodnim trwającej aktualnie edycji kampanii są opakowania i odpady opakowaniowe.

Organizatorzy zachęcają do podejmowania prostych ekopostanowień – zmiany swoich codziennych nawyków w domu czy pracy. Można to robić za pomocą specjalnego formularza dostępnego na portalu kampanii.

Zaproszenie do udziału w kampanii przyjęło także wiele firm oraz instytucji kultury. Dotychczas w przedsięwzięcie włączyły się m.in.: Teatr Współczesny, Nowy Teatr, Teatr Polonia, Och-teatr, Kino Muranów i Kino Femina tworząc swego rodzaju Kulturalną Koalicję Klimatyczną.

Odwiedzając portal kampanii www.ekoprezent.org oraz jej profil na Facebooku można śledzić na bieżąco kolejne konkursy, w których do wygrania będą zaproszenia na spektakle.

Kampania dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej. Partner merytoryczny: EKO-PUNKT.

 

 

 

Organizator kampanii: Centrum UNEP/GRID-Warszawa jest ośrodkiem światowej sieci GRID (Global Resource Information Database), której celem jest wzmocnienie efektywnego zarządzania zasobami środowiska naturalnego na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym, przez gromadzenie, analizowanie i upowszechnianie danych o środowisku. Centrum jest partnerem jednostek samorządowych, oświatowych oraz firm wdrażających politykę społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

 

Kampania „Zrób prezent sobie i środowisku” - zapoczątkowana jesienią 2013 roku. Głównym celem kampanii jest podniesienie poziomu świadomości społeczeństwa (w tym przedsiębiorców) w zakresie zmian klimatu i wpływu człowieka na te procesy, a także kształtowanie pożądanych postaw i zachęcenie do podejmowania działań przyjaznych środowisku. Motywem przewodnim trwającej aktualnie II edycji kampanii są opakowania i odpady opakowaniowe.

Kampania jest dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Więcej na: www.ekoprezent.org