Audioriver Fashion Nights, czyli targi mody w nowej odsłonie

Robert Stawski
Robert Stawski
Kategoria sztuka · 15 kwietnia 2016

Największy polski festiwal z muzyką elektroniczną, Audioriver, właśnie ogłosił nabór na trzecią edycję targów mody odbywających się w trakcie tego wydarzenia. Dotychczasowy projekt Fashion Day został zastąpiony przez Fashion Nights, a to oznacza, że niezależne marki i projektantów spotkamy nie w rejonie Starówki, a w samym sercu festiwalu i nie w jedno popołudnie, a przez dwie koncertowe noce.

 

Organizatorzy poszukują wystawców, którzy chcieliby dotrzeć do blisko 30-tysięcznej publiczności, jaka przez dwie noce gromadzi się na płockiej plaży. „Ludzie jeżdżący na Audioriver to niezwykła mieszanka, którą nie sposób opisać jednym zdaniem. Inaczej zachowują się i wyglądają fani techno, inni są miłośnicy drum & bassu, a jeszcze inaczej prezentują się osoby, które nie wiedzą za bardzo, kto gra na scenach, ale przyjechały, bo słyszały, że u nas jest świetna atmosfera (śmiech)” – mówi rzecznik prasowy festiwalu, Łukasz Napora. „Na pewno jednak większość z tych osób łączy chęć odróżnienia się od społeczeństwa płynącego głównym nurtem – czy to kulturowym czy właśnie modowym. Ludzie słuchający muzyki alternatywnej, często szukają także alternatywy dla oferty dostępnej w centrach handlowych. Stąd pomysł na targi mody organizowane na Audioriver.”

 

Pomysł się przyjął i będzie realizowany już po raz trzeci. W poprzednich latach wśród wystawców znalazły się takie marki, jak Si-Mi, Risk made in warsaw, Staff by Maff,  Alkopoligamia.com czy EVC Design. Tym razem marki i projektanci dostaną jednak nowe miejsce – dużo bardziej atrakcyjne niż w poprzednich latach, bo w miejscu i czasie trwania głównej części festiwalu. Tym samym tegoroczne targi będą trwały dwa dni: od 18:30 do godzin nocnych w piątek 29 lipca 2016 i podobnie w sobotę 30 lipca.

 

Marki zainteresowane udziałem w targach proszone są o zapoznanie się z regulaminem i przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do końca maja 2016. Wszystkie potrzebne dokumenty oraz adres mailowy znajdują się pod linkiem: http://www.audioriver.pl/Moda,4414,1.html

Do 15 czerwca organizatorzy festiwalu wytypują marki, które wezmą udział w projekcie.

 

Ceny za stoisko, łącznie za dwie noce festiwalu:

Stoisko 3m2 - 300 zł netto

Stoisko 6m2 - 500 zł netto

Stoisko 9m2 - 700 zł netto

 

***

Festiwal Audioriver to obowiązkowa pozycja w wakacyjnych planach osób ceniących dobrą muzykę.
W ciągu 10 lat na malowniczej plaży nad Wisłą oraz na płockim Starym Rynku wystąpiło kilkaset gwiazd muzyki elektronicznej i alternatywnej z całego świata. Koncerty i sety DJ-skie obejrzało już ponad 200 tys. fanów z Polski  i Europy, a edycja 2015 zgromadziła na plaży rekordową liczbę ok. 27 tys. osób każdego dnia.

Dotychczas ogłoszeni artyści to: Jamie Woon, Sigma live, Calyx & TeeBee, Danger live, Dillinja, Dub Phizix & Strategy, Dubfire: Hybrid live, Four Tet, Frederic Robinson live, Gesaffelstein, Gorgon City live, Ilario Alicante, Jaguar Skills, Leftfield, Mefjus, Nu:Tone & Logistics, Octave One live, Recondite live,   Scuba, Shackleton presents Powerplant, Sterac aka Steve Rachmad, Sven Väth, Trade (Blawan & Surgeon) live, Vrilski (Vril & Voiski) live.

 

11. edycja Audioriver odbędzie się w dniach 29-31 lipca 2016 r.

 

Więcej na www.audioriver.pl