Targi Wiedzy Graficznej STGU 2012

Redakcja
Redakcja
Kategoria sztuka · 27 października 2012

Od 26 do 28 października 2012 już po raz drugi odbędzie się w Warszawie długi weekend z projektowaniem graficznym.

 

Na całość wydarzenia złoży się około 140 konsultacji indywidualnych, 40 prezentacji i wykładów, 4 dyskusje tematyczne, 4 różnorodne warsztaty, 1 całodniowa konferencja, poświęcona kondycji dizajnu w szerokim społecznym i ekonomicznym kontekście, a także Bring Your Own Beamer - efemeryczna wystawa projekcji multimedialnych i wieczorne AVterparty.

Targi Wiedzy Graficznej 2012 integrują wiedzę teoretyczną i specjalistyczne porady branżowe, najświeższe tendencje oraz historię polskiej grafiki użytkowej, profesjonalne case studies, self-publishing oraz warsztaty druku vintage, occupy design i projektowanie dla biznesu. Prawdziwą śmietankę stanowią goście Targów – najlepsi twórcy wszystkich dziedzin projektowania graficznego (od typografii poprzez plakaty, ilustracje, opakowania, branding, projektowanie prasy, kończąc na wizualizacji i mappingu).

W wydarzeniu weźmie około 100 uznanych projektantów i krytyków dizajnu z Polski oraz z zagranicy. Będą to między innymi: Agata Nowicka „Endo”, Agata Nowotny, Andrée Kahlmorgan, Bas van Beek, Birgit S. Bauer, Dominik Cymer, Joanna Erbel, Boryana Zafirova, Edgar Bąk, Erwin Bauer, Guy Julier, Hector Ayuso Ros (OFFF), Honza Zamojski, agencja Cookie, Olka Osadzińaksa, Grzegorz Laszuk, Piotr Socha, Jacek Utko, Jakub Stępień „Hakobo”, Jerzy Skakun i Joanna Górska, studio Huncwot, Paweł Przybył „Siedemzero”, Robert Chwałowski, Nina Beckmann (Kolla! Poster), Susanne Dechant, Richard van der Laken (What Design Can Do), Rick Poynor, Marian Misiak, Kuba Sowiński, Piotr Rypson, Sara Kaaman & Martin Falck, Tzortzis Rallis to Occupied TImes, Tymek Jezierski, Zbiok i wielu innych.

 

kurator projektu: Rene Wawrzkiewicz
kuratorka konferencji: Agata Szydłowska
koordynatorka: Anna Banaś
współpraca: Julia Missala
BYOB: Weronika Lewandowska, Konrad Zduniak

 

partnerzy: Austriackie Forum Kultury, Ambasada Królestwa Niderlandów, Ambasada Szwecji, British Council,
Epson, Instytut Adama Mickiewicza, Instytut Goethego, Arctic Paper, Argraf, 1500m2, sto900

partnerzy medialni: Program 2 Polskiego Radia, TVP Kultura, TVP 2, Monitor Magazine, Aktivist i Exklusiv

Projekt jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków M. St. Warszawy oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

 

Źródło: materiały prasowe Organizatora