Instytut Adama Mickiewicza ogłasza konkurs na opracowanie projektu koncepcyjnego gadżetu promującego kulturę polską

Redakcja
Redakcja
Kategoria sztuka · 1 kwietnia 2009

 

Konkurs skierowany jest do studentów i absolwentów wydziałów projektowania,
architektury oraz kierunków artystycznych szkół wyższych.

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu gadżetu promującego Polskę
jako kraj nowoczesny i otwarty. Projekt powinien wzbudzać zainteresowanie
oraz wywoływać pozytywne skojarzenia z kulturą polską.
Zgłaszać można dwa rodzaje prac – gadżet przeznaczony do szerokiej dystrybucji,
głównie wśród młodych odbiorców oraz gadżet ekskluzywny stworzony z myślą
o wąskiej grupie międzynarodowych menedżerów, osób na kierowniczych stanowiskach.

Nadesłane na konkurs projekty oceni Jury w składzie:
Czesława Frejlich (redaktor naczelna kwartalnika 2+3 D);
Ewa Gołębiewska (dyrektor Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie);
Joanna Mytkowska (dyrektor Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie);
Paweł Potoroczyn (dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza);
Magdalena Mich (rzecznik prasowy Instytutu Adama Mickiewicza);
Jerzy Porębski (dziekan Wydziału Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie);
Łukasz Drgas (właściciel sklepu z polskim designem Magazyn Praga);
Bogna Świątkowska (prezes Fundacji Bęc Zmiana).

Jury przyzna ufundowane przez Instytut Adama Mickiewicza nagrody:
I  20 000 PLN
II 10 000 PLN
III 5 000 PLN
Wyróżnione w konkursie projekty trafią do produkcji.
 
Sekretariat Konkursu: Fundacja Bęc Zmiana, 22 827 64 62
Regulamin wraz załącznikami jest do pobrania ze strony: www.funbec.eu/polska
Termin zgłaszania prac: do 11.05