POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Organizatorem Konkursu, zwanego w dalszej części niniejszego Regulaminu "Konkursem", jest Łódź Art Center z siedzibą w Łodzi (90-365) przy
ul. Tymienieckiego 3. -
Organizator ponosi pełną odpowiedzialność za treść i formułę Konkursu.
-
Zmieniony Regulamin obowiązuje od chwili jego zamieszczenia na wskazanej stronie www.lodzdesign.com .
-
Niniejszy Regulamin stanowi prawnie wiążącą umowę pomiędzy Uczestnikami,
a Organizatorem dotyczącą udziału w Konkursie. -
Obowiązkiem Uczestnika jest uważnie się z nim zapoznać.
-
Niniejszy regulamin stosuje się do wszystkich Uczestników Konkursu.
CEL KONKURSU
-
Celem konkursu jest wyłonienie i promocja produktów młodego wzornictwa,
a także ich profesjonalna prezentacja podczas wystawy pokonkursowej. -
Konkurs nosi nazwę „make me!"
UCZESTNICY KONKURSU
-
Do konkursu mogą przystąpić osoby prawne lub fizyczne, grupy projektowe oraz inne podmioty. Uczestnicy muszą mieścić się w przedziale wiekowym 20 - 30 lat.
ZASADY KONKURSU
-
W formule konkursu mieszczą się projekty z zakresu wzornictwa przemysłowego, w tym również z projektowania tkanin, szkła lub ceramiki z wyjątkiem dzieł unikatowych.
-
Do Konkursu zgłaszane są nowe lub zasadniczo zmodyfikowane produkty, które powstały
w ciągu trzech lat poprzedzających bieżącą edycję konkursu. -
Produkt oceniany będzie pod względem estetyki, innowacyjności i funkcjonalności.
-
Dokumentacje projektu należy wysłać do Organizatora w formie płyty CD
z zapisanymi plikami JPG lub PDF (maksymalnie 15 ilustracji i opis projektu) -
Z autorami prac wybranych uzgodnione zostanie droga e-mailowa termin i sposób przygotowania ich do publikacji w katalogu i prezentacji podczas wystawy.
-
Warunkiem koniecznym do zakwalifikowania się do wystawy jest przygotowanie przez uczestnika modelu pracy i planszy przedstawiającej model o wymiarach 70x100cm w orientacji poziomej podklejonej na piance 5mm.
-
Dopuszczalne jest przygotowanie większej ilości prac po uprzedniej konsultacji
z organizatorem -
Organizator nie odsyła prac konkursowych, można je odbierać osobiście lub przez upoważnioną pisemnie osobę w siedzibie Organizatora.
LAUREACI KONKURSU
-
Laureaci Konkursu otrzymują dyplom.
-
Główna nagroda w Konkursie finansowana jest przez współorganizatora konkursu Narodowe Centrum Kultury i wynosi 20 000 PLN.
-
Organizator zastrzega sobie możliwość wręczenia nagród specjalnych ufundowanych przez patronów lub sponsorów konkursu.
-
Laureaci mają prawo do wykorzystywania informacji o zdobyciu Nagrody w celach promocyjnych.
-
Nagrodzone produkty oraz Laureaci są promowani w:
-
publikacjach w prasie i mediach ogólnopolskich i lokalnych,
-
specjalnym dwujęzycznym (polsko-angielskim) katalogu festiwalu Łódź Design 2008,
-
publikacjach i stronach internetowych Łódź Art Center oraz Łódź Design 2008,
-
publikacjach i stronach internetowych patronów konkursu.
-
-
Laureaci konkursu prezentują swoje prace podczas wystawy pokonkursowej
w czasie trwania Łódź Design 2008 w terminie 16-31 października 2008. -
Laureaci konkursu zobowiązują się udostępnić Organizatorowi nagrodzone prace (oryginały lub ich modele) do czasowej ekspozycji podczas wystawy pokonkursowej.
WYMAGANE DOKUMENTY
-
Formularz zgłoszenia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych - załącznik do Regulaminu
-
Dokumentacja konkursowa przygotowana zgodnie z instrukcją - załącznik do Regulaminu,
-
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw autorskich wynikających z Ustawy
o Prawie Własności Przemysłowej oraz ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych - załącznik do Regulaminu -
Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z KRS lub inny dokument potwierdzający dane personalne lub jego kopia poświadczona na każdej stronie za zgodność z oryginałem
TERMINY
-
Termin składania formularzy zgłoszeniowych upływa z dniem 30 sierpnia, według daty doręczenia dokumentów do siedziby organizatora w Łodzi przy ulicy Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź, lub daty stempla pocztowego.
-
Zgłoszenia nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Wyniki Konkursu ogłaszane są podczas ceremonii wręczania nagród, która odbędzie się w czasie trwania Łódź Design (16-31 października)
JURY KONKURSU
-
W skład jury konkursu wchodzą młodzi projektanci, eksperci z dziedziny wzornictwa przemysłowego, przedstawiciele Łódź Art Center, przedstawiciel Narodowego Centrum Kultury.
-
Szczegółowy skład jury ogłoszony będzie do 30 lipca 2008 roku
DANE OSOBOWE
-
W przypadku osób fizycznych Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w celu realizacji Konkursu oraz w celach marketingowych
i w zakresie wskazanym w niniejszym regulaminie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926). Administratorem danych osobowych jest Organizator Łódź Art Center z siedzibą w Łodzi. Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych, możliwość ich poprawiania oraz usuwania poprzez przesłanie odpowiedniej informacji na adres Łódź Art Center ul. Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź. -
Podawanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne.
-
Uczestnictwo w Konkursie oznacza wyrażenie zgody na powyższe warunki
i zasady ochrony danych osobowych.
PRAWA AUTORSKIE
-
Uczestnik poprzez wysłanie zgłoszenia do Konkursu przenosi niniejszym nieodpłatnie na Organizatora autorskie prawa majątkowe do przesłanych materiałów dotyczących zgłoszonego produktu/usługi takich jak zdjęcia, opisy etc.
-
Przeniesienie autorskich praw majątkowych nie jest ograniczone czasowo ani też terytorialnie, co oznacza, że Organizator może korzystać z tych praw przez cały czas ich trwania na terytorium całego świata. W szczególności, chociaż nie wyłącznie, Organizator ma nieograniczone prawo rozpowszechniania i publikowania materiałów bądź ich części w swoich mediach, internecie, książkach, opracowaniach, antologiach, pracach zbiorowych, adaptacjach, scenariuszach, audycjach radiowych i telewizyjnych, filmach, sieciach przekazu elektronicznego, technologii mobilnej.
-
Przejście na Organizatora praw, o których mowa ust. 1-2 niniejszego paragrafu następuje z chwilą dostarczenia zgłoszenia do Organizatora w jakiejkolwiek postaci. Z tą chwilą Organizator nabywa na własność egzemplarz nośnika, na którym utrwalono materiały.
POSTANOWIENIA KONCOWE
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za powierzone produkty, za ich utratę, utratę ich właściwości ani za ich uszkodzenie będące wynikiem ich niewłaściwego zabezpieczenia.
-
Wyłączną podstawę regulującą Konkurs stanowi niniejszy Regulamin, który jednocześnie jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.
-
Wykładnia Regulaminu należy wyłącznie do Organizatora Konkursu.
-
Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne kwestie sporne powstałe z winy osób trzecich.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu funkcjonowania Konkursu oraz zakończenia jego działalności w każdym czasie, bez podawania przyczyny, o czym poinformuje na stronie www.lodzdesign.com .
-
Deklarując wzięcie udziału w Konkursie, w sposób przewidziany niniejszym Regulaminem, Uczestnik wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu.
-
Przystępując do Konkursu każdy uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
-
Jeśli wymaga tego potrzeba, uczestnik konkursu umożliwi ekspertom przeprowadzenie oględzin celem pozyskania dodatkowych informacji o zgłoszonym produkcie/dziele.
-
Wyłączną odpowiedzialność za treść przesłanych zgłoszeń ponoszą osoby/podmioty, które je przesłały. W szczególności poprzez udział w Konkursie Uczestnik oświadcza, iż: przesłane zgłoszenie nie narusza obowiązującego prawa.
-
w przypadku nie zgodności z prawdą ww. oświadczenia Uczestnik ponosi całkowitą i wyłączną odpowiedzialność z tego tytułu, w szczególności zobowiązuje się pokryć w całości ewentualną szkodę oraz wszelkie udokumentowane koszty. Ponadto w przypadku skierowania roszczeń przeciwko Organizatorowi przejmie od niego odpowiedzialność za te roszczenia, oraz zobowiązuje się do naprawienia wszelkich udokumentowanych szkód i pokrycia wszelkich udokumentowanych kosztów poniesionych przez Organizatora w związku ze zgłoszeniem takich roszczeń.
-
w przypadku uzasadnionych podejrzeń, iż dane zgłoszenie produktu/usługi narusza ww. postanowienia Organizator ma prawo weryfikacji danych.
-