Branża beauty to jedna z najbardziej perspektywicznych branż przemysłu lekkiego w Polsce. Jednocześnie firmy, zajmujące się szeroko pojętą urodą, prześcigają się w walce o klienta. W jaki sposób salon kosmetyczny, fryzjerski lub SPA może wyróżnić się na tle konkurencji? Z pomocą przychodzą gadżety firmowe z logo marki!
Gadżety z nadrukiem reklamowym dla firm z branży kosmetycznej – o czym pamiętać?
Przed zakupem upominków kosmetycznych ważne jest, aby w pełni zrozumieć potrzeby odbiorcy. Jaki wpływ chcesz osiągnąć dzięki prezentowi? Głównym celem wysłania prezentu jest nawiązanie długotrwałej relacji z klientem. Możesz to osiągnąć, wybierając prezenty, które sprawią, że klienci Cię zapamiętają.
Wizerunek marki – jaki obraz chcesz promować? Cele marketingowe – kto otrzyma prezent? Pamiętaj, że od tego zależy dobór właściwego gadżetu reklamowego dla Twojego salonu. W tym przypadku klasyczne długopisy czy kubki nie wystarczą. Upewnij się, że upominki reklamowe są wysokiej jakości, a logo salonu lub hasło reklamowe jest dobrze widoczne.
Podwójne lusterko z metalu w korkowej obudowie
Jakie gadżety reklamowe sprawdzą się w salonie kosmetycznym?
Wachlarz możliwych prezentów jest ogromny. Największą popularnością cieszą się małe, składane lusterka i grzebienie. Z tych gadżetów ucieszy się niemal każda kobieta, niezależnie od wieku! Takie upominki są małe, dzięki czemu można bez problemu włożyć je do torebki i podróżować z nimi.
Innym interesującym rozwiązaniem są słodycze oraz próbki kosmetyków ładnie zapakowane w materiałowych woreczkach. Wręczając taki upominek reklamowy, możesz mieć pewność, że budujesz wyjątkowy wizerunek swojej marki i pozostawiasz po sobie dobre wrażenie. Klientki zadowolone z jakości usług, przyjaznej atmosfery i otrzymujące niespodziewany upominek będą regularnie korzystać z usług, a do tego opowiedzą o salonie najbliższym osobom.
To jednak nie wszystkie możliwe rozwiązania. Pamiętaj, że im bardziej oryginalny kosmetyczny gadżet wybierzesz, tym lepszy osiągniesz efekt. Co jeszcze sprawdzi się w branży beauty? Oto lista:
- balsamy do ust,
- świeczki zapachowe,
- zestaw do manicure,
- kule do kąpieli,
- krem do opalania,
- mini perfumetka.
W przypadku stałych klientek bądź partnerek biznesowych możesz pokusić się o bardziej ekskluzywne upominki jak np. skórzane kosmetyczki. Jeśli zastanawiasz się, gdzie kupić gadżety reklamowe, sprawdź opcje dostępne tutaj: https://www.tampogadzet.pl/.
Kiedy najlepiej wręczyć upominki?
Aby gadżety reklamowe przyniosły oczekiwany efekt, powinny być wręczane w odpowiednim momencie. Kosmetyczne upominki najlepiej wręczać:
- nowym klientkom, np. przy pierwszej wizycie. Dzięki temu zachęcisz je do regularnego korzystania z usług salonu;
- stałym klientkom, aby pokazać, że zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji. Dzięki temu zyskasz lojalność klientek;
- na targach beauty lub konferencjach jako forma upominku za udział w wydarzeniu;
- kontrahentom, aby zacieśniać relacje biznesowe.
Za pomocą gadżetów reklamowych wykreujesz pozytywny wizerunek swojej marki, a także zwiększysz zainteresowanie ofertą wśród potencjalnych klientek. Dzięki nim rozwiniesz swój salon niskim kosztem. Pamiętaj jednak, by wybrać takie upominki, które pasują do Twojej marki.
Kieruj się również ich jakością – upominek, który zepsuje się po kilku użyciach, nie przyniesie dobrych rezultatów, a wręcz przeciwnie, może zbudować wokół Twojej firmy negatywny PR.