FLYERALARM umacnia pozycję w Polsce

Wojtek Kułaga
Wojtek Kułaga
Kategoria obyczaje · 21 sierpnia 2019

FLYERALARM to bez wątpienia jedna z największych drukarni w Europie, która posiada szeroki zakres produktów i usług. Dziennie realizuje ok. 15 000 zamówień, a rocznie ilość klientów korzystająca z ich pomocy sięga 1,5 mln. Aktualnie firma wzmacnia swoją pozycję również w Polsce.

Działania sklepu internetowego FLYERALARM na rynkach europejskich są obecne już od wielu lat. W Polsce firma pojawiła się w 2010 r., ale nie skupiała się wystarczająco na naszym rynku. Teraz postanowiono to zmienić, ponieważ „Polski rynek stał się interesujący dla spółki, ze względu na ogromny potencjał ekonomiczny kraju oraz systematyczny wzrost sprzedaży online w polskim sklepie internetowym FLYERALARM. Wzrost liczby lojalnych klientów zachęca do dalszych inwestycji. Sukces, satysfakcja i wzrost biznesu naszych klientów są dla nas najważniejsze”, przyznaje Magdalena Wypychowicz, Country Manager Polska.

W celu poprawy swojej pozycji na rynku polskim firma otwiera nowy oddział w Warszawie. Ma on służyć aktywnemu pozyskiwaniu klientów, zagwarantowaniu profesjonalnej obsługi odbiorców oraz rozszerzeniu oferowanych usług. FLYERALARM chce się skupić przede wszystkim na bezpośredniej relacji z klientami, ponieważ słuchanie potrzeb konsumentów i nieustanne monitorowanie rynku może się przyczynić do dalszego rozwoju biznesu w Polsce.

Firma proponuje szeroki zakres usług i możliwość zakupienia różnorodnych produktów. W ofercie posiada 3 miliony wariantów w 1 200 kategoriach. Ponad 90 proc. zamówień realizowanych jest we własnych drukarniach, a 100 proc. zleceń produkowane jest z najwyższą jakością od momentu złożenia zamówienia do chwili wysłania produktów do osoby kupującej.

 

FLYERALARM specjalizuje się w produkcji wszystkich rodzajów promocyjnych materiałów drukowanych. Firma jest w stanie wykonać proste ulotki i wizytówki, ale także wielkoformatowe tablice reklamowe oraz banery. Ponadto w ofercie znajdują się różne gadżety reklamowe, spośród których z pewnością każdy wybierze coś odpowiedniego dla siebie. Ważny produkt stanowi także kompleksowe wyposażenie stoisk targowych i artykuły reklamowe sprawdzające się w restauracjach oraz hotelach. Wszystkie zamówienia realizowane są zgodnie z najwyższymi standardami jakościowymi. Mogą zostać wysłane w trybie standardowym, ekspresowym lub dla wybranego asortymentu – w trybie tzw. overnight, tzn. w ciągu doby.

Firma zdaje sobie sprawę z konkurencji, jaka istnieje na rynku polskim. W naszym kraju działają nie tylko małe działalności, ale także duże drukarnie z kapitałem zagranicznym oraz gracze międzynarodowi. Wartość rynku indywidualnie oznakowanych materiałów promocyjnych szacuje się na 2 miliardy złotych polskich.

FLYERALARM wychodzi jednak naprzeciw wszelkiej konkurencji, ponieważ firma wyposażona jest w nowoczesny park technologiczny. Wszystkie urządzenia drukujące ulegają wymianie co 3 lata, dzięki czemu na pewno są sprawne i zgodne z najnowszymi standardami. Wysoka ilość zamówień realizowanych codziennie pozwala na wysoką optymalizację i redukcję kosztów jednostkowych. Największą zaletą FLYERALARM jest niska cena produktów w stosunku do wysokiej jakości wykonania.