Dlaczego warto wybrać gadżety reklamowe w kampaniach promocyjnych?

Wojtek Kułaga
Wojtek Kułaga
Kategoria obyczaje · 26 czerwca 2019

Gadżety promocyjne są opłacalnym i skutecznym sposobem dotarcia do większej liczby klientów. To tania metoda marketingowa, która skusi wielu klientów. Nawet uznani globalni gracze korzystają z tej strategii marketingowej. W przypadku małych firm, takich jak start upy, gadżety reklamowe nie zrujnują ich budżetu, a jednocześnie przyciągną uwagę odbiorców.

Co warto wziąć pod uwagę, wybierając gadżety reklamowe?

Niewiele jest osób, które nie lubią otrzymywać prezentów. Tą wiedzę warto wykorzystać w promocji marki. Gadżet zwiększy rozpoznawalność firmy. Ten efekt można jeszcze wzmocnić, wybierając odpowiednie gadżety.

Niezależnie od tego, które gadżety wybierzemy, koniecznie zwróćmy uwagę na to, aby były wysokiej jakości. Zdecydujmy się na takie, które będą funkcjonalne. Możemy też wybrać gadżety reklamowe z nadrukiem, Wtedy marka będzie bardziej rozpoznawalna. Ważna jest również atrakcyjność wizualna. W końcu gadżet musi przyciągać wzrok. Idealne gadżety są użyteczne. Powinien budzić u klienta pozytywne emocje. Zróbmy dobre wrażenie, wręczając mu produkt, z którego będzie często korzystał, najlepiej codziennie. Pamiętajmy, że wybrany gadżet jest ważnym elementem budowania wizerunku firmy. Dlatego powinien być spójny z całą koncepcją firmy. Wybierając gadżet, zwróćmy uwagę na wiek klientów, ich wartości i zainteresowania.

Najpopularniejsze gadżety reklamowe

Choć rynek gadżetów promocyjnych co roku oferuje nowe, ciekawe rozwiązania, warto przyjrzeć się tym najprostszym i uniwersalnym.

Długopis jest najpopularniejszy i najprostszy. Można na nim umieścić logo firmy. Jest niezwykle przydatny i tani. Dlatego chętnie wybierają go zarówno małe, jak i duże firmy. Jeśli jednak działasz w branży kreatywnej, zwróć uwagę na bardziej wyrafinowane przedmioty reklamowe.

Smycz na klucz jest tak samo przydatnym gadżetem, jak długopis. Można na niej umieścić logo. Stosunkowo duża przestrzeń pozwala na wydrukowanie dodatkowych informacji. Smycze reklamowe świetnie sprawdzą się na targach, konferencjach i szkoleniach, czyli tam, gdzie możemy dotrzeć do dużej grupy odbiorców.

Pendrive łączą w sobie użyteczność i oryginalność. Należą do tej grupy prezentów, które przypadną do gustu klientom w różnym wieku. Jeśli dobrze wybierzemy produkt, może być niezwykle skuteczny. Jednak, podobnie jak inne gadżety elektroniczne (ostatnio modne power banki) są droższe. Dlatego musimy dysponować większym budżetem. Są chętnie wybierane przez firmy działające w branży IT.

Kubek jest jednym z najbardziej uniwersalnych i popularnych gadżetów. Sprawdzi się zarówno w domu, jak i w biurze. Jeśli spodoba się naszym klientom, mogą z niego codziennie pić kawę lub herbatę.

Butelki z nadrukiem Brita

 

Coraz bardziej popularne są eko gadżety. W ten sposób mogą pokazać klientom, że troszczymy się o środowisko. Pokazują, że chcemy, w jak najmniejszym stopniu oddziaływać na środowisko naturalne. Możemy do nich zaliczyć długopisy i inne artykuły piśmiennicze, notatniki wykonane z papieru z recyklingu, drewniane puzzle, torby na zakupy oraz akcesoria elektroniczne zasilane energią słoneczną.