Organizacja takiej konferencji, która zachwyci prelegentów i gości, to dziś prawdziwa sztuka. Specjaliści w dziedzinie turystyki branżowej podkreślają, że to zadanie wielopoziomowe i wymagające sporo uwagi, a także wyjątkowej dbałości o szczegóły. Kwestia fundamentalna, od której należy zacząć przygotowania do eventu, to wybór miejsca, w którym się on odbędzie. Na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę poszukując idealnego obiektu konferencyjnego? Przedstawiamy trzy najważniejsze zdaniem ekspertów czynniki, od których w dużym stopniu zależy powodzenie konferencji.
Organizacja takiej konferencji, która zachwyci prelegentów i gości, to dziś prawdziwa sztuka. Specjaliści w dziedzinie turystyki branżowej podkreślają, że to zadanie wielopoziomowe i wymagające sporo uwagi, a także wyjątkowej dbałości o szczegóły. Kwestia fundamentalna, od której należy zacząć przygotowania do eventu, to wybór miejsca, w którym się on odbędzie. Na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę poszukując idealnego obiektu konferencyjnego? Przedstawiamy trzy najważniejsze zdaniem ekspertów czynniki, od których w dużym stopniu zależy powodzenie konferencji.
Lokalizacja i dojazd
To sprawa z logistycznego punktu widzenia niezwykle istotna. Obiekt konferencyjny powinien być położony niedaleko głównych traktów komunikacyjnych – tak, by zaproszeni goście nie mieli problemu z dojazdem na wydarzenie. Liczy się również jego atrakcyjne otoczenie, a więc zadbane i odpowiednio zagospodarowane tereny zielone, z których goście będą mogli korzystać na różne sposoby w czasie wolnym.
Nowoczesna przestrzeń konferencyjna
Sala konferencyjna to miejsce, w którym uczestnicy naszego eventu spędzą zapewne najwięcej czasu. Jej przestrzeń powinna być więc ergonomiczna i praktyczna. Warto zwrócić uwagę na wszelkie detale i zaplecze technologiczne – ważna okazuje się np. możliwość szybkiego zaciemnienia sali czy bezpłatny dostęp do szerokopasmowego Internetu.
Atrakcje w czasie wolnym
Trzeba pamiętać o tym, że kilkudniowy wyjazd na konferencję to coś znacznie więcej niż tylko prelekcje, wykłady i prezentacje. To dla wielu także wspaniała okazja do integracji środowiska i szansa na relaks w dobrym towarzystwie. Idealny obiekt konferencyjny powinien więc dysponować przestrzenią rekreacyjną. Basen, salon spa czy inne tego typu udogodnienia na pewno przypadną do gustu gościom naszego wydarzenia i bez dwóch zdań sprawią, że uczestnicy będą taki wyjazd miło wspominać.
W okolicach Warszawy znajdziemy wiele różnych hoteli mających w swej ofercie organizację eventów biznesowych. Jednym z obiektów spełniających wszystkie wymienione wcześniej wymagania i z pewnością godnych polecenia jest MCC Mazurkas Hotel****. Niewątpliwym atutem tego miejsca jest doskonale rozwinięta strefa relaksu – goście mogą tu skorzystać m. in. z aquaparku czy z fitness clubu. Ponadto hotel zlokalizowany jest zaledwie 12 km od centrum stolicy i 15 minut od lotniska.
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel
ul. Poznańska 177, 05-850 Ożarów Mazowiecki
http://www.mazurkashotel.pl/centrum-konferencyjne/sale-konferencyjne