Konferencja w hotelu – dlaczego warto?

Redakcja
Redakcja
Kategoria obyczaje · 16 stycznia 2017

Przedsiębiorcy reprezentujący różne sektory gospodarki coraz częściej decydują się na organizację konferencji czy innych eventów branżowych. To świetna okazja, by umocnić dotychczasowe kontakty biznesowe, a także nawiązać te nowe, które zaprocentują w przyszłości. By konferencja okazała się sukcesem, trzeba jednak zadbać o jej odpowiednią oprawę i dopilnować wszelkich kwestii logistycznych. W tym artykule zajmiemy się wyborem idealnego miejsca. Gdzie dziś organizuje się wydarzenia biznesowe?

Przedsiębiorcy reprezentujący różne sektory gospodarki coraz częściej decydują się na organizację konferencji czy innych eventów branżowych. To świetna okazja, by umocnić dotychczasowe kontakty biznesowe, a także nawiązać te nowe, które zaprocentują w przyszłości. By konferencja okazała się sukcesem, trzeba jednak zadbać o jej odpowiednią oprawę i dopilnować wszelkich kwestii logistycznych. W tym artykule zajmiemy się wyborem idealnego miejsca. Gdzie dziś organizuje się wydarzenia biznesowe?

 

Pożyteczne i… przyjemne

Okazuje się, że organizatorzy konferencji biznesowych najczęściej decydują się na ekskluzywne hotele. Najlepiej, jeśli położone są one z dala od ruchliwych centrów miast. Sprawą priorytetową jest oczywiście nowoczesna i dobrze wyposażona przestrzeń konferencyjna, ale to tylko początek wymagań, jakie stawia się dziś obiektom konferencyjnym. Uczestnicy takich eventów, oprócz możliwości podniesienia swoich kompetencji podczas interesujących prelekcji czy nawiązania obiecujących kontaktów, oczekują dziś czegoś więcej.

 

Ważna jest szeroka oferta obiektu, jeśli chodzi o rekreację i czas wolny. Po godzinach intensywnej pracy intelektualnej wszyscy liczą na beztroski relaks… Hotele specjalizujące się w organizacji konferencji dysponują zazwyczaj odpowiednim ku temu zapleczem (w tym sale konferencyjne do 1000 osób). Wystarczy choćby wspomnieć położony nieopodal Warszawy MCC Mazurkas Hotel****, gdzie goście mogą skorzystać np. z aquaparku, klubu fitness, strefy gier czy salonu piękności. Szeroka „strefa relaksu” to jedna z wielu zalet tego miejsca.

 

W zasięgu ręki

Bardzo istotną kwestią jest też dobry dojazd do hotelu i odpowiednie jego oznakowanie przy okolicznych trasach. Problemy ze znalezieniem obiektu konferencyjnego mogą zrujnować dobre wrażenie, jakie chcemy wywrzeć na uczestnikach spotkania. Tu znów za przykład posłużyć może wspomniany MCC Mazurkas Hotel**** – znajduje się on tuż przy zjazdach z ruchliwych tras A2 i S8, nieopodal Lotniska im. Fryderyka Chopina i zaraz obok stacji kolejowej. Nawet zatem osoby o słabszej orientacji w przestrzeni, czy też mające do dyspozycji inny środek lokomocji niż własny samochód, są w stanie bez przeszkód dotrzeć na miejsce. Życzymy wszystkim tylko takich obiektów!