Becky G i Karol G właśnie wydały wspólny singiel "Mamiii".
Singiel został napisany przez obie artystki, Elenę Rose i Ovy on the Drums, a następnie wyprodukowany przez Ovy. Współpraca tych dwóch królowych muzyki latynoskiej po raz pierwszy miała miejsce w 2018 roku przy piosence Mau & Ricky ("Mi Mala"). Artystki od tego czasu planowały ponownie się spotkać.- Zawsze mówiłam: "juntas, somos mas". Kiedy kobiety jednoczą się i pracują razem, jesteśmy w stanie wywrzeć znaczący i trwały wpływ - opowiada Becky G. - Karol G i ja długo czekałyśmy na ten moment, ale wiedziałyśmy, że piosenka musi być doskonała i powinna reprezentować zarówno nasze dusze i serca. Cieszę się, że w końcu mogłyśmy nagrać "Mamiii" i dać naszym fanom coś, na co czekali już od jakiegoś czasu. To ekscytująca chwila i cieszę się, że mogę dzielić ją z moją przyjaciółką i kimś, kogo naprawdę podziwiam.
Wielokrotnie nagradzana piosenkarka, autorka tekstów, aktorka i aktywistka Becky G urodziła się w świetle reflektorów. Osiągnięcia 24-letniej światowej supergwiazdy obejmują między innymi dwa hity na listach Billboard Latin Airplay Charts ("Mayores" i "Sin Pijama"), wyróżnienia American Music Award dla ulubionej artystki latynoskiej zarówno w 2020 jak i 2021 roku oraz nagrodę E! People's Choice dla latynoskiej artystki roku 2020. Ostatnio wydała cover "Bella Ciao" wraz z teledyskiem promującym finał serialu "Dom z papieru".
Do tej pory Becky G koncertowała u boku Katy Perry, Demi Lovato, J Balvina, Fifth Harmony i Jasona Derulo oraz nagrywała z artystami takimi, jak Christina Aguilera ("Pa Mis Muchachas"), Anitta, Natti Natasha, Daddy Yankee, Maluma, ZAYN, Bad Bunny, Ozuna, Prince Royce, Pitbull i CNCO. Jej debiutancki album "Mala Santa" został wydany w październiku 2019 roku i otrzymał 8x platynę w Stanach Zjednoczonych, platynę w Hiszpanii i złoto w Meksyku.
Po wydaniu udanych kolekcji kosmetyków dla marki Colourpop, Becky G niedawno uruchomiła własną markę Treslúce. Treslúce Beauty tworzy, celebruje i wspiera dziedzictwo i kulturę latynoską dzięki wydajnym, świadomym i wegańskim formułom, które zapewniają wysoki efekt artystyczny. Treslúce jest inspirowana meksykańskim dziedzictwem Becky i stara się uczcić wszystkie kultury latynoskie. Artystka jest obecnie ambasadorką marki Xfinity Comcast i Michelob Ultra Pure Gold.
Karol G jest zdobywczynią Latin Grammy i wielu innych nagród, w tym 50 diamentowych certyfikatów w USA. Mając tak wiele osiągnięć, supergwiazda bezproblemowo wkroczyła na międzynarodowy rynek, przełamując bariery językowe i obalając stereotypy. W 2020 roku po raz drugi z rzędu została ogłoszona najpopularniejszą latynoską artystką na świecie według Billboardu. Karol G jest jedną z najlepiej sprzedających się artystek z ponad 20 miliardami streamów na całym świecie i ponad 80 milionami fanów w mediach społecznościowych.
Jej najnowszy album "KG0516", który utwierdził się jako międzynarodowa potęga, przeszedł do historii jako największy debiut hiszpańskojęzycznego albumu latynoskiej artystki. Płyta zajęła 1. miejsce w "Top Global Album Debuts" Spotify, "Top Latin Albums" Apple Music i "Top Latin Albums" Billboardu. "KG0516" sprzedał się w ponad 24 tysiącach sprzedanych egzemplarzy w pierwszym tygodniu, a obecnie ma ponad 11 miliardów odtworzeń audio i wideo na cyfrowych platformach muzycznych.