Tai Verdes prezentuje najnowszy singiel "LAst dAy oN EaRTh".
"LAst dAy oN EaRTh" nachodzi po przełomowym 2021 roku dla wschodzącej gwiazdy, która dała wiele ważnych występów (m.in. "TODAY Show", "Jimmy Kimmel Live!"). Tai Verdes zakończył rok swoim platynowym hitem "A-O-K" na Jingle Ball iHeartRadio na nowojorskiej arenie Madison Square Garden. Twórca hitów nie wykazuje jednak oznak spowolnienia, ponieważ rozpoczął 2022 rok występem w ramach kampanii Grubhub Sound Bites i połączył siły z Chipotle, aby stworzyć swój własny, niestandardowy element menu, "The Tai Verdes Bowl" - nowe roślinne chorizo.- Stworzyłem tę piosenkę w celu refleksji. Chcę, żeby wszyscy posłuchali tej piosenki, wiecie... naprawdę jej posłuchali. Zatrzymajcie się, odetchnijcie powietrzem, poczujcie, pomyślcie o tym, gdzie się znajdujecie i uświadomcie sobie, że to nie będzie trwać wiecznie, a przez "to" mam na myśli życie - mówi Tai Verdes. - Czasami podróż życia może wydawać się długa, czasami krótka, ale wszyscy wiemy, że się skończy. To trochę jak skakanie z samolotu. Wszyscy spadamy swobodnie i czasami po prostu dajemy się tak złapać, że nie zdajemy sobie z tego sprawy. Czas, aby wszyscy zobaczyli świat w HD.
"LAst dAy oN EaRTh" wywołał natychmiastową reakcję fanów po tym, jak Tai Verdes zapowiedział go na swoich mediach społecznościowych. Utwór został zapisany ponad 40 tysięcy razy, a zwiastuny na TikToku zgromadziły łącznie ponad 30 milionów wyświetleń, co zwiększyło zasięgi Taia na TikToku aż o pół miliona, do 2,3 milionów obserwujących.
Po opublikowaniu serii filmików na TikToku przełomowy singiel "Stuck in the Middle" osiągnął 1. miejsce na amerykańskiej liście viralowej Spotify i od tego czasu zgromadził ponad 120 milionów streamów i ponad 3,5 miliona nagrań obejrzanych ponad 3 miliardy razy od czasu wydania utworu pod koniec maja 2020 roku.