Bring Me The Horizon kontynuują wydawanie kolejnych EP-ek. Najnowszą kampanie zaczyna singiel "DiE4u".
"DiE4u" to zapowiedź drugiej części EP-ki "Post Human". Nowy singiel to perfekcyjnie wypracowane dzieło w gatunku Future Emo. Pięcioosobowy skład z Sheffield zaprezentował nowy utwór w towarzystwie wyreżyserowanego przez samego Oliego Sykesa klipu, który był nagrany zdalnie podczas pandemii. Oli był uwięziony w Brazylii, podczas gdy Jordan nie mógł ruszyć się z Wielkiej Brytanii.- "DiE4u" to piosenka o toksycznej obsesji i pokusach, których nie możesz się pozbyć - mówi o utworze lider zespołu, Oli Sykes. - Myślę, że wiele osób mierzy się z podobną sytuacją podczas zamknięcia, kiedy patrzysz sobie prosto w twarz, widzisz kim naprawdę jesteś i co jest dla Ciebie ważne. Ta piosenka jest dla mnie bardzo emocjonalna ponieważ, kiedy ją pisałem, zacząłem sobie zdawać sprawę, że sprawy nie maja się zbyt dobrze i musze wybrać dla siebie lepszą ścieżkę. To też większe przesłanie społeczne - musimy zmienić sposób w jaki traktujemy siebie nawzajem.
Zespół świętował ostatnio 1. miejsce na liście najlepiej sprzedających się płyt w Wielkiej Brytanii z EP-ką "Post Human: Survival Horror". Krążek został odtworzony ponad 450 milionów razy na cały świecie i sprzedał się w nakładzie ponad 300 tysięcy egzemplarzy.
Wielokrotnie nagradzany, nominowany do nagrody Grammy zespół Bring Me The Horizon to jedna z najbardziej energicznych rockowych grup z Wielkiej Brytanii. W 2019 roku wypuścili swój szósty album "amo", który zadebiutował na 1. miejscu w 17 krajach i został okrzyknięty jednym z najbardziej oczekiwanych albumów w 2019 roku przez magazyn Billboard. Dzięki "amo" zespół zdobył swoją drugą nominację do nagrody Grammy w kategorii "Najlepszy Rockowy Album", a utwór "Mantra" został wyróżniony w kategorii "Najlepsza Rockowa Piosenka". Bring Me The Horizon sprzedali ponad 4 miliony płyt na całym świecie, grali koncerty w 40 krajach w tym na The Forum w Los Angeles oraz na Glastonbury Festival w 2016 roku. Ich album "That's The Spirit" pokrył się platyną i znalazł się na drugim miejscu listy przebojów magazynu Billboard w Stanach Zjednoczonych. Zespół może się pochwalić miliardem wyświetleń swoich teledysków na YouTube.