Po półtorarocznej przerwie w aktywności artystycznej Dawid Podsiadło wraca na scenę. Po publikacji singla „Małomiasteczkowy” zapowiadającego trzecią płytę artysty - album, którego premierę zaplanowano na jesień 2018 r., wg deklaracji artysty będzie wypełniony muzyką do tańca.
Utwór został bardzo entuzjastycznie przyjęty przez fanów, w ciągu tygodnia osiągając ponad 3 mln wyświetleń w serwisie Youtube oraz klasyfikując się na pierwszym miejscu najczęściej odtwarzanych polskich utworów na platformie Spotify.
- Po dwóch solowych albumach gdzie przeważały wolne i refleksyjne utwory napisane w języku angielskim, dojrzałem do tego, żeby całą płytę napisać i zaśpiewać po polsku, a jednocześnie zderzyć tę prawdę w tekstach z muzyką, która poruszy do tańca i do zabawy. Tak to dziś czuję i takwymyśliłem emocje, które chcę ludziom przekazać na tych nagraniach - wyznaje Dawid Podsiadło.
Powrotowi Dawida na scenę będzie towarzyszyć „Małomiasteczkowa" trasa koncertowa, w wyjątkowej oprawie wizualnej, do której wykonawca zdążył nas już przyzwyczaić. Przewrotnie do nazwy, będą to największe miasta i aglomeracje, a koncerty odbędą się w halach widowiskowych mogących pomieścić kilkanaście tysięcy widzów.
27.10 – Katowice (Spodek),
04.11 – Wrocław (Hala Stulecia) - SOLD OUT,
20.11 – Wrocław II (Hala Stulecia),
23.11 – Kraków (TAURON Arena Kraków),
29.11 – Gdańsk/Sopot (ERGO ARENA),
01.12 – Szczecin (Netto Arena),
04.12 – Poznań III (Hala Arena),
05.12 – Poznań II (Hala Arena) - SOLD OUT,
06.12 – Poznań (Hala Arena) - SOLD OUT,
08.12 – Warszawa (Torwar) - SOLD OUT,
16.12 – Warszawa II (Torwar) - SOLD OUT,
17.12 – Warszawa III (Torwar)
Będą to jedyne dedykowane nowemu albumowi, premierowe koncerty Dawida w tym roku. Wcześniej Artysta pojawi się z krótkimi koncertami tylko na czterech festiwalach muzycznych, zapowiadając to, co przygotowuje dla fanów na swojej jesiennej trasie.
Warto przypomnieć, że tuż przed tym, kiedy z końcem 2016 roku Dawid ogłosił przerwę od działań muzycznych (w tym koncertowania), wszystkie ogłoszone przez niego biletowane koncerty wyprzedały się błyskawicznie (ponad 45 tyś sprzedanych biletów), a w samej Warszawie Artysta zgromadził ponad 15 tyś fanów na 5 koncertach na przestrzeni jednego roku.
Strategicznym partnerem wydarzenia jest bank Credit Agricole.
Regulamin Imprezy dostępny na: www.goodtaste.pl/regulamin
Bilety w cenach: TRYBUNA: 79 zł (strefa D), 99 zł (strefa C), 119 zł (strefa B), 149 zł (strefa A) [miejsca siedzące] // PŁYTA: 69 zł (pula I), 89 zł (pula II), 99 zł (pula III) [wejściówki stojące]
Bilety dostępne na: www.eventim.pl/goodtaste, www.ebilet.pl, www.goingapp.pl, w aplikacji Going. oraz w punktach sprzedaży Empik, Saturn, Media Markt.