Światowy przebój Anne-Marie „Alarm” odniósł kolejny sukces. Tym razem w Polsce. Piosenka opowiadająca o skomplikowanych relacjach damsko-męskich pokryła się w naszym kraju złotem. Żadna debiutantka nie radziła sobie tak dobrze w minionym roku jak Anne-Marie. Dziennikarze śmiało nazywają ją nową ikoną popu. Mają ku temu wszelkie podstawy. Utwory wokalistki miesięcznie odsłuchuje w serwisie Spotify ponad 10 milionów osób. W sumie jej piosenek odsłuchano do tej pory 250 milinów razy w Spotify i 75 milionów razy na YouTube. Piosenka „Alarm” pokryła się złotem w Wielkiej Brytanii, natomiast w Australii ma status platynowego singla. Do przebojowego singla powstał klip, który wyreżyserowała Malia James, również fotograf oraz basistka grupy Dum Dum Girls. Można go zobaczyć na tej stronie:https://www.youtube.com/watch? Przypomnijmy, że 5 listopada Anne-Marie zaśpiewała na żywo „Alarm” podczas „The Voice Of Poland”. Angielka swoim występem zachwyciła obecnych w studiu i widzów przed telewizorami. Zapis tego wydarzenia można zobaczyć pod tym adresem: http://voice.tvp.pl/27601316/ Anne-Marie obecnie przygotowuje solowy debiut, który ukaże się w 2017 roku. – Z mojego punktu widzenia będzie to album, na którym znajdą się różne klimaty – zdradza Anne-Marie. – Jak podróż dookoła świata. Chcę, aby wszyscy poznali te piosenki i pokochali je. Chcę, aby było na płycie parę numerów jeden. |
Kolejny sukces Anne-Marie - Polacy pokochali „Alarm”
Robert Stawski
Kategoria
muzyka
·
24 listopada 2016