Tanie e-booki od Biura Literackiego

Anna Bugajna
Anna Bugajna
Kategoria literatura · 21 października 2015

W ciągu najbliższych tygodni Biuro Literackie wyda blisko 30 premier (ich wykaz poniżej). W stale poszerzanej ofercie nie zabraknie premierowych książek uznanych autorów, debiutantów oraz wznowień. 
 

Tylko do końca miesiąca wiele z oferowanych tytułów sprzedawanych będzie w cenie 1, 3, 5 i 7 zł. To ukłon w stronę czytelników spoza Wrocławia, którzy nie mogli wziąć udział w akcji "Książki na kilogramy". 
 
Wykaz najbliższych premier e-booków w poezjem.pl
 
2015-10-23 Grzegorz KWIATKOWSKI: "Radości"
2015-10-24 Katarzyna FETLIŃSKA: "Glossolalia"
2015-10-25 Zuzanna GINCZANKA: "Wniebowstąpienie Ziemi"
2015-10-26 Szymon SŁOMCZYŃSKI: "Nadjeżdża"
2015-10-27 Justyna BARGIELSKA: "Bach for my baby"
 
Wykaz alfabetyczny kolejnych premier
 
Martyna BULIŻAŃSKA: "moja jest ta ziemia", Sławomir ELSNER: "Afekt", Andrzej FALKIEWICZ: "Świetliste", Julia FIEDORCZUK: "Listopad nad Narwią", Jacek GUTOROW: "X", Roman HONET: "alicja", Katarzyna JAKUBIAK: "Nieostre widzenia", Jerzy JARNIEWICZ: "Makijaż", Łukasz JAROSZ: "Mimikra", Bogusław KIERC: "Zaskroniec", Maria KONOPNICKA: "Złotniejący świat", KORA: "Stoję, czuję się świetnie", Zbigniew MACHEJ: "Kraina wiecznych zer", Krystyna MIŁOBĘDZKA: "Po krzyku", Joanna MUELLER: "Stratygrafie", Joanna MUELLER: "Wylinki", Tadeusz PIÓRO: "Wola i Ochota", Marta PODGÓRNIK: "Dwa do jeden", Marcin SENDECKI: "Z wysokości. Parcele", Andrzej SOSNOWSKI: "Sylwetki i cienie", Julia SZYCHOWIAK: "Po sobie", Grzegorz WRÓBLEWSKI: "Kosmonauci".