Otwarty Mikrofon na warszawskiej Syrenie - Slam

Anna Bugajna
Anna Bugajna
Kategoria literatura · 15 października 2015

Kiedy: Sobota, 17.10
Start: godz. 19
Gdzie: Syrena, ul. Wilcza 30, Warszawa
Za ile: co łaska

 

W ramach festiwalu „All Girls Rap Fest”, w sobotę 17 października zapraszamy reprezentantki i reprezentantów wszystkich plemion na wieczór otwartego mikrofonu na Syrenie w Warszawie!

 

Startujemy o 19 z otwartą sceną – poezja, opowiadanie, hip-hop. Zapraszamy wszystkie osoby mówiące, rymujące, śpiewające, rapujące, przede wszystkim jednak tego wieczoru koncentrujemy się na opowiadaniu i słuchaniu historii – przeżytych przygód, stoczonych walk, wydarzeń zasłyszanych czy opowieści z dawnych czasów.

 

Po open mic’u ruszamy z całonocnym maratonem dokumentów o kulturze hip-hopu i miejskiej kulturze ulicznej. Filmy z całego świata opowiadają o zjawiskach społecznych, historiach ekip, 5 elementach hip-hopu czy filozofii.

 

W przerwach hip-hopowe shorty. Co 2-3 filmy skromna dyskusja.

 

Będzie oczywiście działać nocny punkt z plakatami i distrem all girls rap + całą noc jedzenie i kawa / yerba żebyśmy nie pospali!

 

Otwarty mikrofon na Syrenie to benefit na wydanie książki gruzińskiej uchodźczyni, Ekateriny Lemondżawy, więzionej w jednym z zamkniętych obozów dla cudzoziemców w polsce.

Więcej info tu:http://migracja.noblogs.org/ekaterina-lemondzawa/

W myśl zasady Each One Teach One chcemy dalej przekazywać idee wzajemnej edukacji, mentalnego wzrostu, walki hip-hopem w imię wolności. Stąd dwudniowe wydarzenie Teacher’s Night nieprzypadkowo sąsiadujące z Dniem Nauczyciela.

ALL TRIBES WELCOME !