Zapraszamy na trzydzieste spotkanie z cyklu Poezje i herezje. Po raz kolejny, w barze Zielony Kontrabas, będziemy gościć literatów - zarówno tych "na wydaniu", jak i przed debiutem książkowym. Po części literackiej odbędzie się występ muzyczny. Tym razem poznamy bliżej Debilio Kudenzo, który - pół żartem i w jednej trzeciej na serio - zaprezentuje swoje autorskie utwory.
Literatura (ok. 19:00):
Agnieszka Żuchowska-Arendt
Iwan Bezdomny
Ewelina Blicharz
Klaudia Ciepłucha
Maksymilian Chrzan
Pamela Dudzik
Ewa Englert-Sanakiewicz
Michał Krzywak
Łukasz Leśniewicz
Joanna Łaksa
Krzysztof Łojek
Łukasz Mańczyk
Katarzyna Nieludzka
Teresa Oleś-Owczarkowa
Amelia Piechocka
Lea Pradziński
Anna Radlicka
Kinga Rogozik
Eliza Segiet
Szymon Słomczyński
Maciej Słota
Bartosz Spytkowski
Wojciech Szubert
Weronika Śliwiak
Michał Świątek
Muzyka (ok. 21:15):
Debilio Kudenzo - postać kreowana przez Malcolma MacMillana i na pewno nie może być utożsamiana na scenie z jego osobą. Pisze piosenki paraidiotyczne, wszystkie sa oryginalne, bardzo rzadko przerabia obce. Sam produkuje płyty, okładki i całą muzykę. Jak na razie dzała niekomercyjnie.
https://www.youtube.com/
--------------------------
Prowadzenie: Ewelina Czarnecka
Zdjęcia: Grzegorz Dyszlewski, Urszula Jędruch
Wstęp bezpłatny
--------------------------
Poezje i herezje to cykliczne spotkania artystyczne, odbywające się w Zielonym Kontrabasie na krakowskim Kazimierzu. Podczas nich swoje dokonania prezentują zaproszeni poeci, a także muzycy i aktorzy.
Cykl ma za zadanie zgromadzić pokolenia, by jedni od drugich mogli się uczyć – młodzi od starszych doświadczenia, a starsi od młodszych świeżości. Każda edycja podzielona jest na dwie części – literacką i muzyczną, bądź aktorską.
Powinniśmy w tym miejscu zaznaczyć rzecz ewidentną, która jednak zaznaczenia wymaga: że nie ponosimy odpowiedzialności za ideologie, poglądy i treści przedstawiane przez twórców, występujących podczas Poezji i herezji. Nie faworyzujemy żadnej grupy poglądowej, wobec tego możemy dawać szansę każdemu, bądź nikomu. Wolimy jednak pierwszą opcję.
-----------------------------
Strona wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/422536694564289/?fref=ts
Poezje i herezje na FB: www.facebook.com/poezjeherezje