Spotkanie dla dorosłych
17 października, godz. 19:00 - baśnie polskie,
Cafe Kredka, Al. Wyzwolenia 14
Tym razem poznamy inne oblicze baśni polskich, związanych z różnymi miejscami, zwyczajami i chłopskim życiem. Będą to opowieści o tych, co mieli szczęście, a także o takich, którym go zabrakło.
Zanurzymy się w urodzajne pola, przejdziemy niebezpieczne lasy, wyruszymy z Janosikiem do bram piekła i spotkamy diabła, a także duchy tych, którzy nie mogą rozstać się z tym światem... Pośmiejemy się i wzruszymy.
Opowiada: Szymon Góralczyk
Ilustracja dźwiękowa: Katarzyna Płocińska
koszt biletu: 10 zł
Rezerwacje miejsc przyjmujemy pod adresem: zapisy@kredkafe.pl
*ilość miejsc ograniczona
https://www.facebook.com/events/802505289800500/?ref=22
Spotkanie dla dzieci
18 października, godz. 12:00 - baśnie z Afryki,
KO Surma, ul. Białobrzeska 17
W ramach sobotnich spotkań z baśniami zapraszamy Was na trzy spotkania, które odbędą się w KO SURMA. Spotkania te połączone będą z warsztatami plastycznymi. Za każdym razem zawędrujemy w inną część świata.
OPOWIEŚCI SZAMANA. Baśnie afrykańskie
Pięknych historii na kontynencie afrykańskim powstało bardzo wiele. Do dzisiaj pełnią one tam bardzo ważną rolę. Dlatego choć kilka z nich chcieliśmy Wam przedstawić. A jest o czym opowiadać. Baśnie te są niezwykle plastyczne i dynamiczne. Muzyka i bębny będą więc ich nieodłącznym elementem. Posłuchacie tu opowieści starego szamana o początkach świata, kiedy to słońce i księżyc świeciły jednocześnie cały dzień i noc. Poznacie też ducha, który oprócz tego, że był czarodziejem, to jeszcze... można było go zobaczyć! I to było w nim najgorsze.
Opowiada: Szymon Góralczyk
Ilustracja muzyczna: Katarzyna Płocińska
wstęp: 10 zł / osoba
więcej informacji oraz zapisy na: surma@oko.com.pl
https://www.facebook.com/events/1499976366920074/?ref=22
Spotkanie dla dorosłych
29 października, godz. 19:00 - baśnie arabskie dla dorosłych,
Kicia Kocia ul. Garibaldiego 5a
Wyruszamy Karawaną do miast pełnych magii, bogactwa barw, zapachów i smaków. Prastara magia obecna jest tu w życiu codziennym, bogactwa zgromadzone przez władców wydają się nieskończone, a życie ludzi ubogich nie należy do lekkich. Nic więc dziwnego, że powstało tu wiele pięknych historii dotyczących tych tematów, a także mówiących wiele prawdy o nas wszystkich.
Zakradnijcie się z nami do ogrodów Harun-ar-Raszida, poznajcie jedne z przygód Abu Nuwasa i Hodży Nasreddina, dołączcie do uczty gdzie jedno z miejsc przynosi śmierć....
Zapraszamy!
Opowiada: Szymon Góralczyk
Ilustracja muzyczna: Jakub Zimończyk (saz)
Katarzyna Płocińska (skrzypce, perkusjonalia)
www.karawanaopowiesci.pl
wstęp 10 zł
https://www.facebook.com/events/291927094339958/?ref=22