BRACIA KAPRANOVY – już w najbliższy czwartek ukraińscy pisarze i muzycy we Wrocławiu!

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 22 czerwca 2014

Gorąco zapraszamy na prezentację książki „Malowana historia niepodległości Ukrainy” ukraińskich pisarzy braci Kapranovych, która odbędzie się 26 czerwca o godz. 18:00 w klubie Stary Klasztor” (ul. Pyrkuniego 1, Wrocław).  „Człowiek orkiestra x 2”  - tak w skrócie można opisać braci Kapranovych -  pisarze, wydawcy, publicyści, działacze społeczni oraz muzycy. Autorzy książek: „Malowana historia niepodległości Ukrainy”, „Dziennik mojej sekretarki”, „Napój miłosny”, „Gwiezdny wujko”, „Rozmiar ma znaczenie”, „Kobzar 2000”.

We Wrocławiu wystąpią zarówno w roli pisarzy, jak i muzyków. Zapraszamy zatem na prezentację książki, jak i niezwykły koncert.  


 

„Malowana historia niepodległości Ukrainy” obejmuje okres od czasów najdawniejszych do roku 1991 minionego wieku. Ilustracje do wydania przygotowali artyści z Równego, Czernihowa, Dniepropietrowska, Winnicy, Mikołajowa i Lwowa, m. in lider grupy „Ot vinta” Jurij Żurawel. „Malowana historia niepodległości Ukrainy” to projekt wyjątkowy - przedstawiający przejrzysty, jaskrawy i zrozumiały nawet dla najmłodszych obraz historii Ukrainy.  Oprócz rzetelnych informacji historycznych w książce znajdziemy mapy, komiksy, portrety historyczne.


 

Data i miejsce wydarzenia: 26 czerwca 2014, godz. 18.00, Stary Klasztor, ul. Purkyniego 1, Wrocław

Organizatorzy: Kalejdoskop Kultur i Związek Ukraińców w Polsce

INFORMACJA: www.kalejdoskopkultur.pl, www.facebook.com/kalejdoskop.kultur

email: biuro@kalejdoskopkultur.pl, tel. +48 726 379438