Poezje i herezje to cykl spotkań literacko-muzycznych, odbywający się w barze Zielony Kontrabas na krakowskim Kazimierzu. Każde spotkanie podzielone jest na dwie części - poetycką i muzyczną, bądź aktorską.
Poezje i herezje to cykliczne spotkania artystyczne, odbywające się w Zielonym Kontrabasie na krakowskim Kazimierzu. Podczas nich swoje dokonania prezentują zaproszeni poeci, a także muzycy i aktorzy.
Cykl ma za zadanie zgromadzić pokolenia, by jedni od drugich mogli się uczyć – młodzi od starszych doświadczenia, a starsi od młodszych świeżości. Każda edycja podzielona jest na dwie części – literacką i muzyczną, bądź aktorską.
Spotkania odbywają się średnio co trzy tygodnie, stając się, do tej pory, areną dla ponad sześćdziesięciu szeroko-pojętych artystów.
Poezje:
Jacek Sojan Michał Krzywak Piotr Rudnicki Anna Blaschke Kajetan Herdyński Piotr Mierzwa Ada Jarosz Lea Pradziński Ewelina Blicharz Andrzej Sawinkow Monika Izabella Dębowska Maksymilian Czarnecki Beata Korybko Agnieszka Wiktorowska-Chmielewska Katarzyna Krzywak Wojciech Michalec Szymon Słomczyński
Michał Świątek Piotr Smolak Ewa Perzyńska Arkadiusz R. Skowron Klaudia Mirek Adriana Jarosz Nej Tryba Mariusz Syn-Marnotrawny oraz Sławomir Rybka, który za swój utwór zasiadł na ławie oskarżonych. Herezje: Iga Rudnicka - muzyką zajmuje się od zawsze, biorąc udział w rozmaitych konkursach i spektaklach. Obecnie jest w klasie maturalnej i przygotowuje się do egzaminów w szkole teatralnej, żeby w przyszłości zostać śpiewającą aktorką. Dopracowuje własny recital, zajmuje się głównie muzyką jazzową. __________________________ Prowadzenie: Michał Krzywak, Michał Killiński Wstęp oczywiście darmowy.
|