Drugi numer „ZMOWY”

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 22 października 2013

Ukazał się właśnie drugi numer „ZMOWY”, nowego pisma społeczno-kulturalnego. Poświęcony jest w całości tzw. prawu Langa, czyli ustawie o stałych cenach na książki funkcjonującej w większości państw Europy Zachodniej. W numerze między innymi: PREZENTACJA ustawy Langa – o co tak naprawdę chodzi? Jak kształtują się ceny książek po wprowadzeniu tego prawa? Jak powinna wyglądać jego polska wersja? KOMENTARZ stowarzyszenia i wezwanie do debaty środowiska wydawniczego i księgarskiego. OMÓWIENIE europejskich regulacji stałych cen książek – o czym mówią zapisy austriackie, francuskie, niemieckie i hiszpańskie? WYWIADY z dyrektorem Biblioteki Narodowej, Tomaszem Makowskim, Danim Landolfem, prezesem Szwajcarskiego Stowarzyszenia Księgarzy i Wydawców oraz Kristianem Müllerem von der Heide, wieloletnim radcą prawnym Stowarzyszenia Księgarzy Niemieckich. NOWOŚCI książkowe wydawnictw ZMOWY.

 

„ZMOWA” jest gazetą wydawaną przez Związek Małych Oficyn Wydawniczych z Ambicjami. Wspiera rozwój małych, niezależnych wydawnictw, promuje polską książkę i literaturę, integruje środowisko małych wydawców.

 

Drugi numer ZMOWY dostępny będzie na Krakowskich Targach Książki (24-27.10.2013, stoisko B86) oraz w wybranych księgarniach w Warszawie (m. in. w Tarabuku), we Wrocławiu (m. in. w Tajnych Kompletach), w Krakowie (m. in. w Bonie i Pod Globusem), w Szczecinie (m. in. w Zamkowej) i w Sopocie (m. in. w Andaluzji).

http://www.facebook.com/ZMOWA