Nowa Janet Evanovich - nowa Stephanie Plum

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 18 czerwca 2013

 

 

Janet Evanovich od zawsze wierzyła, że kariera artystyczna jest jej przeznaczeniem. Dziś jest jedną z najlepiej zarabiających pisarek w Ameryce.

 

Autorka uplasowała się na trzecim miejscu rankingu „Forbesa” 2012 – najlepiej zarabiających pisarzy za 2011 r.

 

Na pierwszym miejscu wśród kobiet – pisarek (J.K. Rowling zajęła 11 miejsce)

 

Jej książki zostały przetłumaczone na: hiszpański, duński, włoski, fiński, niemiecki, francuski, holenderski, rumuński, szwedzki, portugalski, polski, norweski.

 

Cykl książek o Stephanie Plum stał się najpopularniejszą serią książkową na świecie.

 

17 lipca światło dzienne ujrzy książka Ósemka wygrywa. Oto jej okładka:

 

 

 

Życie nie rozpieszczało Stephanie Plum. Jednak postanowiła chwycić byka za rogi i zostać agentem do spraw windykacji poręczeń, mówiąc prościej: łowcą nagród.

 

Perfekcyjny styl Janet Evanovich sprawia, że jej książki są jak kolejne odcinki dowcipnego serialu kryminalnego.

 

Do tej pory w Polsce ukazały się tomy: Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy, Po drugie dla kasy, Po trzecie dla zasady, Zaliczyć czwórkę, Przybić piątkę, Po szóste nie odpuszczaj, Szczęśliwa siódemka.

 

Janet Evanovich – Ósemka wygrywa – premiera