Filip Szyszkowski – na swoim koncie ma już pierwsze osiągnięcia, m.in. książka ,,Bezkształt” i projekt muzyczny ,,Gramms21”. Od przeszło trzech lat pracuje także jako dziennikarz, specjalizując się rynkiem muzycznym. Na stronie: wspieramkulture.pl/projekt/
Co w niej będzie? Jedna powieść (powiastka?) w odcinkach i cztery opowiadania.
- Trzy części "Defibrylacji"
Pierwszą część można przeczytać w internecie pod TYM ADRESEM.
- "Izolacja"
Można przeczytać za darmo TUTAJ.
- "Klaun"
Premierowa creepypasta/opowiadanie o cyrku.
- "Matka"
Tekst, który ukazał się w pierwszej książce - ale autor postanowił, że w różnych wersjach będzie pojawiał się w jego kolejnych wydawnictwach.
- "Rozkład jazdy"
Tajemnica.
Więcej informacji niebawem. Kontakt z Filipem Szyszkowskim TUTAJ.
Fragment drugiej części Defibrylacji:
W starym porządku świata Jack był wygnańcem, malował obrazy, które łamały wszystkie kanony, tabu i przekraczały wszystkie granice. Utrzymywał się z oszczędności, sprzedał w życiu jeden obraz za sumę wystarczającą do zrobieniu paru biznesów - nie do końca legalnych - i potem jakoś to leciało. Nie miał dużych wymagań, mieszkanie w bloku niedaleko lasu, trochę mrożonek i konserw, farby. Pracownie urządził sobie w bunkrze. Winę za brak popytu na jego malowidła zrzucał na zapach moczu, którym śmierdziały jego płótna. W końcu bunkier zamieszkiwało kilku bezdomnych, którzy w dosyć niewybredny sposób pokazywali niechęć do Jacka.
Teraz ta nieprzystosowana do starego porządku świata jednostka została wrzucona w chaos. Pławił się w tym, kąpał i upajał.
Chcesz pomóc Filipowi? Wejdź na stronę: http://wspieramkulture.pl/projekt/196-Druga-ksiazka-Filipa-Szyszkowskiego