„Nowa psychologia sukcesu" Carol S. Dweck - zaproszenie na panel dyskusyjny

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 4 kwietnia 2013

Wydawnictwo Muza SA i Deloitte zapraszają na organizowany w ramach klubu "SheXO" zamknięty panel dyskusyjny związany z premierą książki "Nowa Psychologia Sukcesu" autorstwa Dr Carol S. Dweck.Spotkanie odbędzie się 11 kwietnia o godz. 10.00 w MiTo art cafe books przy ul. Waryńskiego 28 w Warszawie.

 

 

Gośćmi debaty będą:

Iwona Georgijew - partner Deloitte , coach, kieruje klubem dla kobiet biznesu "SheXO" i wewnętrznym programem Diversity. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Mariola Czechowska-Frączak - Partner Zarządzający Europejskiej Grupy Mentorów i Coachów Certyfikowanych Mind Partners. Skończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej, Szkołę Główną Handlową w Warszawie, Uniwersytet Warszawski i Sorbonę.

dr Konrad Maj - psycholog społeczny i trener, wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Dyskusję poprowadzi Marcin Dobrowolski - dziennikarz i prezenter radia PIN.

Dr Carol S. Dweck w książce "Nowa Psychologia Sukcesu" przedstawia kompletną teorię psychologicznych korzeni osiągnięć i porażek. Punktem wyjścia są dwie postawy: nastawienie na rozwój i nastawienie na trwałość - pierwsza umożliwiająca, druga uniemożliwiająca osiągnięcie sukcesu. Według autorki można je odnaleźć praktycznie w każdej dziedzinie naszego życia - od edukacji, przez osiągnięcia sportowe i związki międzyludzkie, aż do biznesu i zarządzania firmą. Dr Carol S. Dweck dowodzi, że zmiana wyobrażenia o sobie i swoich możliwościach otwiera drogę na szczyt. Powołując się na biografie ludzi sukcesu wskazuje, że mało jest wśród nich urodzonych zwycięzców - większość sięga po laury dzięki nastawieniu na ciągłą naukę i rozwój. To właśnie ono ma wpływ na wszystkie sfery naszego życia, a jego skutki odczuwamy na co dzień, nie tylko w pracy, ale w każdej dziedzinie, w której chcemy odnieść sukces.

Podczas debaty poruszone będą m.in. następujące zagadnienia: Kiedy czujemy się mądrzy? Czy wtedy gdy jesteśmy bezbłędni, czy wtedy gdy zdobywamy wiedzę? Jak nasze nastawienie rzutuje na naszą samoocenę, ambicję, wydajność, rozwój? Jak dokonać reorientacji z nastawienia na trwanie na nastawienie na rozwój?

Prosimy o potwierdzenie obecności.

11 kwietnia 2013

10.00 - 12.00

MiTo art cafe books

ul. Waryńskiego 28

Warszawa