„Książki. Magazyn do czytania” z nowymi rubrykami

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 27 lutego 2013

Już we wtorek 26 lutego na rynku ukazał się kolejny numer pisma „Książki. Magazyn do czytania” z dwoma nowymi rubrykami „Książeczki” oraz „Teatry”. Magazyn będzie dostępny w wersji cyfrowej na iPada, iPhona oraz w serwisie Publio.pl.   
 
„Książeczki” –  to nowa rubryka poświęcona publikacjom dla dzieci, czytelnicy znajdą w niej bajkę Magdaleny Tulli oraz nowy wiersz Jarosława Mikołajewskiego. W nowym dziale „Teatry” Dorota Wodecka rozmawia z Hanną Krall, której reportaże są inspiracją teatru Krzysztofa Warlikowskiego, o tym jak, wyglądają kulisy jej pracy. 
 
W numerze czytelnicy znajdą też m.in. ekskluzywny wywiad z Jeffreyem Eugenidesem - drugim po Jonathanie Franzenie sprawcą odrodzenia wielkiej powieści, autorem pierwszego wielkiego „tołstojowskiego” romansu XX wieku pt. „Intryga małżeńska”. Zadie Smith, wybitna brytyjska pisarka, przedstawi esej o sztuce radowania się i o tym, dlaczego radość trzeba sobie dawkować. Zestawione zostaną także fragmenty najnowszych powieści Eustachego Rylskiego i Jerzego Pilcha.
Ukazaniu się nowego numeru „Książek. Magazynu do czytania” towarzyszyć będzie kolejna odsłona akcji „Czytamy w Polsce”, a w niej:  Bestsellery 2012, czyli raport o tym, co czytają Polacy. 
 
Magazyn będzie promowany w prasie („Metro”, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), w kinach (sieć kin Helios, Cinema City), oraz w internecie. 
 
Cena magazynu  wynosi - 9,99 zł. 
 
„Książki. Magazyn do czytania” będzie dostępny na iPhonach i iPadach. Zakupione wydanie można czytać w jednej cenie na obu urządzeniach. Koszt wydania to 1,79 euro, roczna prenumerata wynosi 5,49 euro. Magazyn będzie także do pobrania w formacie ePub lub MOBI na stronie Publio.pl. Cena egzemplarza to 6,99 zł, zaś koszt prenumeraty rocznej to 24,99 zł. Wydania cyfrowe zostały przygotowana przez cyfrowy dział wydawniczy „Gazety Wyborczej”.