Paszporty POLITYKI 2012 PLEBISCYT

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 18 grudnia 2012

 

Laureaci Paszportów za rok 2012 zostaną wybrani w publicznym głosowaniu!

 

Z okazji jubileuszu – 20-lecia Paszportów – każdy może zostać członkiem Kapituły, która wyłoni laureatów w sześciu kategoriach Paszportów Polityki (FILM, TEATR, SZTUKI WIZUALNE, MUZYKA POWAZNA, MUZYKA POPULARNA, LITERATURA).

 

Wystarczy wziąć udział w Plebiscycie „Wybierz Laureatów Paszportów Polityki 2012”. Można wygrać cenne nagrody!

 

 

Szanowni Państwo,

 

W jutrzejszym wydaniu tygodnika POLITYKA (51/52/2012)  rozpoczniemy głosowanie w Plebiscycie „Wybierz Laureatów Paszportów Polityki 2012”. Głosowanie potrwa od 19 grudnia 2012 roku do 6 stycznia 2013 roku.

 

To już dwudziesta edycja Paszportów POLITYKI. Dlatego Kapituła postanowiła uhonorować w tym roku także czytelników POLTYKI. Tych, którzy pamiętają, jak w 1993 roku Paszport odbierała Kasia Nosowska, i tych, którzy swoją przygodę z tą nagrodą dopiero zaczynają. W tym roku wybór laureatów w sześciu kategoriach oddajemy w ich ręce.

Wszystkich głosujących nagrodzimy miesięcznym dostępem do POLITYKI Cyfrowej, a na tych, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie i uzasadnić swój wybór, czekają cenne nagrody w postaci e-czytników i tabletów firmy PRESTIGIO. Dziewięciu czytelników będzie miało nawet niepowtarzalną okazję, by 15 stycznia 2013 roku, wraz z osobą towarzyszącą, wziąć udział w uroczystej Gali w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie, podczas której ogłosimy laureatów Paszportów POLITYKI 2012.

 

Więcej szczegółów oraz regulamin plebiscytu można znaleźć na: www.polityka.pl/paszporty.

 

 

Przypominamy wszystkich nominowanych:

 

 

 

 

1.       kategoria FILM

¾     Leszek Dawid

¾     Marcin Dorociński

¾     Marcin Krzyształowicz

2.       Kategoria TEATR

¾     Michał Borczuch

¾     Mirek Kaczmarek

¾     Iwan Wyrypajew

3.       Kategoria SZTUKI WIZUALNE

¾     Katarzyna Krakowiak

¾     Radek Szlaga

¾     Julita Wójcik

4.       Kategoria MUZYKA POWAŻNA

¾     Wojciech Blecharz

¾     Agnieszka Budzińska – Bennett

¾     TWOgether Duo (Magdalena Bojanowicz, Maciej Frąckiewicz)

5.       Kategoria MUZYKA POPULARNA

¾     Małe Instrumenty

¾     Marcin Masecki

¾     Tres be

6.       Kategoria LITERATURA

¾               Kaja Malanowska

¾               Zośka Papużanka

¾               Szczepan Twardoch