Skanowanie balu

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 6 grudnia 2012

8 grudnia 2012, w krakowskim klubie Bomba, odbędzie się premiera drugiego tomiku Łukasza Podgórniego pt. "Skanowanie balu" (e-book / wydanie papierowe), którego integralną częścią jest album audio nagrany przez poetę z toruńskim duetem Porcje Rosołowe, zawierający recytacje tekstów z książki zarejestrowane za pomocą syntezatorów mowy.

W ramach premiery zapraszamy na live act Porcji Rosołowych, którym jako VJ-e towarzyszyć będą Leszek Onak i Łukasz Podgórni, tworząc w czasie rzeczywistym wariacje na temat tekstów i destruując znalezione w sieci animowane gify.

Wydawcy: Hub Wydawniczy Rozdzielczość Chleba / Korporacja Ha!art

 

O książce:

Interesujący nas stan skupienia materii to faza. Faza, która oscyluje z coraz mniejszą częstotliwością: znaki zamieniają się w martwe piksele, wreszcie w spacje; obszar zaznaczenia ścieka do wnętrza wiadra. Podgórniego, co czuć, zajmują przedmioty. Ich liczbę w zbiorze (po wstępnej analizie) oceniam na 304. Czy możemy w związku z tym wyróżnić tekst rzeczy*? Może. Twórczość Podgórniego zawiera rzeczy tekstowe z coraz większą częstotliwością.

Piotr Puldzian Płucienniczak, postpoeta

 

 

 

 

 

Rozdzielczość Chleba Offline #3

08.12.2012, g.: 20:00

Bomba, Plac Szczepański 2/1, Kraków

Wydarzenie na FB: http://www.facebook.com/events/132935796859618/