We wtorek 23 października o godz. 19.00 zapraszamy do warszawskiej siedziby Krytyki Politycznej na dyskusję wokół książki Dziury w całym. Wstęp do miejskich rewolucji.
Goście: autor książki Krzysztof Nawratek, prof. Bohdan Jałowiecki, socjolog miasta, Joanna Kusiak, socjolożka i badaczka miasta, Michał Olszewski, wiceprezydent Warszawy; prowadzenie: Joanna Erbel(Krytyka Polityczna).
23 października, wtorek, godz. 19.00, Krytyka Polityczna, ul. Foksal 16, II p.
-----------
W środę 24 października o godz. 20 zapraszamy na premierę książki Bielik-Robson. Żyj i pozwól żyć.
24 października, środa, godz. 20: z Agatą Bielik-Robson i Michałem Sutowskim rozmawia Kuba Mikurda.
Krytyka Polityczna, ul. Foksal 16, II p.
Bielik-Robson. Żyj i pozwól żyć
rozmawia Michał Sutowski
Agata Bielik-Robson, znana z profesorskiej charyzmy i ciętego języka, w rozmowie z Michałem Sutowskim bezlitośnie szczerze opowiada o polskich mężczyznach i żydowskich mędrcach. Tłumaczy się z młodzieńczego antykomunizmu i wyzwolenia od polskości po katastrofie smoleńskiej. Żyj i pozwól żyć to książka o dławiącym życie gnijącym socjalizmie i witalnym, lecz coraz bardziej nieludzkim kapitalizmie.
Książka ukazuje się przy wsparciu Fundacji im. Róży Luksemburg.
Polecamy też nową powieść Kai Malanowskiej, autorki głośnych Drobnych szaleństw dnia codziennego.
Patrz na mnie, Klaro
Gdzie jest granica między prześladowaniem a uwielbieniem? Czy brak miłości może być lepszy niż jej nadmiar? Trzecia książka autorki głośnych Drobnych szaleństw dnia codziennego w oryginalny sposób łączy klasyczną narrację z prozą psychologiczną i lapidarnym stylem współczesnych blogów.
Już dziś zapraszamy na spotkanie z Kają Malanowską, które odbędzie się 15 listopada; prowadzenie: Kazimiera Szczuka.
>> czytaj więcej | zamów
----------------------
Już dziś zapraszamy na Targi Książki w Krakowie. Na stoisku Krytyki Politycznej (D7) swoje książki będą podpisywać Kaja Malanowska, Krzysztof Tomasik i Dominika Dymińska. Spotkania z naszymi autorkami i autorami odbędą się też na Festiwalu Conrada:
26.10, piątek, godz. 14.00, Pałac pod Baranami: Żyj i pozwól żyć - spotkanie z Agatą Bielik-Robson poprowadzi Michał Sutowski.
oraz w księgarni Massolit:
26.10, piątek, godz. 17.00: Gejerel - spotkanie z Krzysztofem Tomasikiem poprowadzi MonikaŚwierkosz
27.10, sobota, godz. 18.30: spotkanie z Kają Malanowską i Dominiką Dymińską poprowadzi Małgorzata I. Niemczyńska ("Gazeta Wyborcza")