„Czytać – tak! Ale jak?” - Kreatywne warsztaty dla dzieci i rodziców

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 17 sierpnia 2012

 

Fundacja Czas Dzieci, w ramach akcji „Czytać – tak! Ale jak?”, zaprasza na cyklwarsztatów wakacyjnych dla dzieci i rodziców w Empiku przy Rynku Głównym w Krakowie.

 

W pięć kolejnych niedziel (cztery w sierpniu i pierwsza niedziela września) organizujemy dla was kreatywne spotkania inspirowane książką dla dzieci. Zajęcia poprowadzą znane krakowskie firmy, które na co dzień profesjonalnie i z pasją prowadzą twórcze zajęcia dla dzieci: Duet Justyn (Sztukolotnia), Famiga oraz ŻyWa Pracownia na Kazimierzu.

 

 

Podczas każdego spotkania, punktem wyjścia będzie jedna książka. Jak nas zainspiruje? Do jakich działań skłoni? Co w nas wyzwoli? Tego dowiecie się przychodząc na warsztaty! A co najważniejsze, każde spotkanie będzie skonstruowane będzie w taki sposób, aby skorzystali z niego zarówno dzieci jak i dorośli. Chcemy uchylić rodzicom rąbka tajemnicy, skąd osoby prowadzące warsztaty biorą pomysły i jak przygotowują zajęcia, aby były dla dzieci rozwijające i atrakcyjne.

 

Dlaczego warto?

Dzieci – przekonają się, że książka to nie tylko obowiązek czytania, ale doskonała zabawa rozwijająca ich twórcze myślenie, wyobraźnie i kreatywność.

Dorośli – otrzymają moc inspiracji do twórczych zabaw z dzieckiem, zdobędą praktyczne umiejętności przygotowania zabaw w oparciu o książkę.

 

Program:

5 sierpnia – Chotomska, Od rzeczy do rzeczy, wyd. Literatura (Sztukolotnia)

12 sierpnia – Gawryluk, Baltic. Pies, który płynął na krze, wyd. Literatura (ŻyWa Pracownia)

19 sierpnia – Urbańczyk, Diego – Kot Krzysztofa Kolumba, wyd. Dookoła Świata (Sztukolotnia)

26 sierpnia – Widmark, Tajemnica kempingu, wyd. Zakamarki (Famiga)

2 września – Dla dorosłych i dla dzieci. Baśnie. Wybrał Program Trzeci, wyd. Znak (ŻyWa Pracownia)

 

12:15-12:45 – happening na Rynku przed Empikiem (bez 5 i 26 sierpnia)
13:00-14:00 – warsztaty w Empiku (dział książek dla dzieci)

 

UWAGA! Obowiązuje wcześniejsza rejestracja pod adresem fundacja@czasdzieci.pl

W treści prosimy o podanie następujących informacji:

imię i nazwisko dziecka, wiek oraz termin warsztatów, jaki chcecie zarezerwować.