Spotkanie autorskie z Mariuszem Sieniewiczem

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 6 sierpnia 2012

 

Biblioteka Cafe w Hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim serdecznie zaprasza na spotkanie autorskie z pisarzem Mariuszem Sieniewiczem, które odbędzie się 11 sierpnia 2012 r. o godz. 18:00. Spotkanie odbędzie się w ramach cyklu wydarzeń artystycznych „Sztuka Kultury”. Podczas wieczoru autorskiego promowana będzie najnowsza powieść autora pt. „Spowiedź Śpiącej Królewny”.

 

Książka stanowi gorzko-zabawną opowieść o jednym dniu z życia współczesnej kobiety, zmagającej się z terrorem płci, piękna i czasu. To groteskowa opowieść o walce „dziuń” i „misiów”, czyli stereotypów nakładanych przez współczesność na nasze płcie. Bohaterka powieści nie pasuje do rzeczywistości, w której żyje, dlatego ciągle szuka jakiejś alternatywy, czy to w świecie wirtualnym, czy we śnie pozwalającym przenieść się w inny wymiar. Mariusz Sieniewicz to prozaik i felietonista. Opublikował pięć książek: powieści: „Prababka”, „Miasto Szklanych Słoni”, „Czwarte niebo”, „Rebelia” (dwie ostatnie były nominowane do Paszportu Polityki i Nagrody Literackiej Nike) oraz zbiór opowiadań „Żydówek nie obsługujemy” (nominowany do Paszportu Polityki i uhonorowany tytułem „Książki Wiosny 2005″ Poznańskiego Przeglądu Nowości Wydawniczych). Jest jednym z pomysłodawców Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego „Demoludy”. Wspólnie z Joanną Wilengowską założył pismo literackie „Portret”. Jego prozę zalicza się do tzw. Prozy Północy. Mieszka w Olsztynie, pracuje tamże w Teatrze im. Stefana Jaracza.

 

Zapraszamy serdecznie. WSTĘP WOLNY!