Zaproponuj bohatera opowiadania

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 19 października 2009

„Przez zabawę do wiedzy” – zajęcia edukacyjne dla dzieci uchodźców z Tybetu

 

Fundacja Pomocy Dzieciom Tybetu – Nyatri oraz Fundacja Edukacji i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego FERSO (http://ferso.org/) rozpoczynają wspólny projekt pod nazwą: „Przez zabawę do wiedzy”. Celem projektu jest wspólny wyjazd wolontariuszy obu Fundacji do Dolanji i przeprowadzenie na miejscu zajęć edukacyjnych dla dzieci z Bon Children’s Home. Zajęcia będą dotyczyły: sztuki, komunikacji międzykulturowej, ekologii oraz praw człowieka, ale wszystkie będą miały formę zabawy. Ponadto, podczas pobytu w Dolanji, wolontariusze nakręcą film o Bon Children’s Home oraz zbiorą aktualne informacje o wszystkich dzieciach, które mają polskich Rodziców Serca. Bardzo prosimy Państwa o wsparcie projektu, ponieważ sami nie jesteśmy w stanie sfinansować biletów lotniczych dla wolontariuszy.

Wszystkich Darczyńców, którzy przekażą darowiznę finansową (dowolnej wysokości) na konto Fundacji Nyatri, numer:  PKO BP: 57 1020 1068 0000 1502 0083 5330,  tytułem: Darowizna na realizację projektu „Przez zabawę do wiedzy”, zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie: „Zaproponuj bohatera”.

Konkurs „Zaproponuj bohatera” Konkurs organizują wspólnie: Fundacja Pomocy Dzieciom Tybetu – Nyatri oraz Kwartalnik fantastyczno-kryminalny QFANT. Dla zwycięzców mamy wyjątkowe nagrody: opowiadania napisane specjalnie dla naszych Darczyńców przez świetnych, polskich pisarzy!

 

Opowiadania napiszą:

 

JACEK SKOWROŃSKI

 

 

 

Autor powieści sensacyjno-kryminalnej ”Był sobie złodziej”, laureat Grand Prix Ogólnopolskiego Konkursu na Opowiadanie Kryminalne, z-ca redaktora naczelnego magazynu Qfant.  Mieszka w Warszawie, studiował ekonomię (sic!) w Nowosybirsku i Moskwie, absolwent SGH. Zainteresowania i hobby: literatura kryminalno-sensacyjna, fantastyka, uprawa winogron oraz aktinidii, wędzenie na gorąco i na zimno, ucieczki z aparatem fotograficznym na łono natury.

http://jacekskowronski.com.pl

 

 

STEFAN DARDA     

Zadebiutował w październiku 2008 powieścią "Dom na wyrębach", która spotkała się z niezwykle życzliwym przyjęciem czytelników. Jeszcze w grudniu tego samego roku wydawca zlecił dodruk powieści, a we wrześniu 2009 r. na rynku pojawiło się jej drugie wydanie. Debiutancka powieść Stefana Dardy zdobyła piąte miejsce w plebiscycie "SFinks" za najlepszą powieść fantastyczną roku 2008, a także została nominowana do najbardziej prestiżowej nagrody polskiej literatury fantastycznej - Nagrody im. Janusza A. Zajdla. "Dom na wyrębach" zwyciężył też podwójnie w konkursie na najlepszą książkę na lato wortalu literackiego "Granice" w kategorii "Horror" (nagroda Jury oraz nagroda Internautów). Stefan Darda pochodzi z Lubyczy Królewskiej na Roztoczu, a obecnie mieszka w Przemyślu. W czasie studiów był muzykiem znanego zespołu folkowego "Orkiestra św. Mikołaja". Na styczeń 2010 r. planowana jest premiera drugiej powieści Stefana Dardy - pierwszej części dwutomowego cyklu zatytułowanego "Czarny Wygon".  

http://www.stefandarda.pl/

 

 

TOMASZ ORLICZ      

 Czynnie uczestniczy w redagowaniu sieciowego kwartalnika Qfant, felietonista powiatowej gazety „Kurier Iławski”, poeta i prozaik. Publikował w Nowej Fantastyce, Magazynie Fantastycznym, w wydawnictwie książkowym Indigo, na łamach Racjonalisty, a także w sieciowym magazynie „Creatio Fantastica”. W roku 2009 jego opowiadanie „Horyzont zdarzeń” znalazło się w gronie wyróżnionych prac konkursu literackiego Nowej Fantastyki. Obecnie pracuje nad debiutancką powieścią „Dotknij mnie”.

 

 

JAN SIWMIR     

Nauczyciel z powołania, „kryminalista” z zamiłowania, poeta z wściekłości na rzeczywistość. W wolnych chwilach ucieka w fotografię. Jest dwuosobowy.

 

 

ADRIANNA EWA STAWSKA    

Dziennikarka, tłumaczka, pisarka. Wielbicielka nocnych seansów filmowych, książek, co nigdy nie nużą oraz epistolografii stosowanej. Kobieta kreatywna i nadaktywna. Publikowała na łamach miesięczników:  „Kreatura”, „Kursywa”, „Alfred Hitchcock poleca”, „Opowieści” oraz „Qfant”. W 2007 roku nakładem wydawnictwa Otwarte ukazała się jej pierwsza powieść kryminalna  – „Śmierć w klasztorze”. Autorka „Kuchni kresowej z Podlasia” (2006), współautorka „Atlasu kanapek świata” (2010). W „City 1: Antologia polskich opowiadań grozy” (2009) opublikowała opowiadanie „Romek26”.

 

 

Każdy z Państwa może zgłosić jedną lub kilka propozycji imienia i nazwiska bohatera opowiadania. Może to być imię i nazwisko Darczyńcy lub osoby mu bliskiej, której chciałby zadedykować opowiadanie, albo personalia całkowicie wymyślone. Spośród wszystkich nadesłanych propozycji, każdy z pisarzy wybierze jedną i wykorzysta ją w opowiadaniu napisanym specjalnie dla laureata konkursu. Propozycje można przesyłać do 15 grudnia br.
 

Uwaga! Wyobraźnia pisarzy nie zna granic, dlatego przy zgłaszaniu propozycji, prosimy wziąć pod uwagę fakt, że bohater opowiadania może się okazać czarnym charakterem, popaść w poważne tarapaty albo nawet zginąć tragicznie!


Opowiadania zostaną opublikowane w marcowym, specjalnymwydaniu Kwartalnika fantastyczno-kryminalnego QFANT.
 
 

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wpłacić dowolną kwotę na konto Fundacji Nyatri: PKO BP: 57 1020 1068 0000 1502 0083 5330 tytułem: Darowizna na realizację projektu „Przez zabawę do wiedzy” oraz przesłać e-mail zgłoszeniowy na adres: nabi@nyatri.org  z propozycją imienia i nazwiska dla bohatera. 

Tu regulamin do pobrania