Fabrica Librorum próbuje walczyć z naporem marnej poezji

Redakcja
Redakcja
Kategoria literatura · 14 grudnia 2008

Od 1 grudnia serwis literacki Fabrica Librorum wprowadza nowy regulamin, na mocy którego:

 

"(...) teksty uznane przez Redakcję za wartościowe publikowane będą z bordowym znakiem zapytania, wskazując rekomendację Redakcji. Jeśli tekst zostanie przychylnie przyjęty przez czytelników, znak zapytania zmieniany będzie na gwiazdkę. Inne teksty słabsze, ale zasługujące na przedyskutowanie będą publikowane z oznaczeniem ->x Teksty, które według poprzednich zasad oznaczane były iksem nie będą publikowane - za wyjątkiem specjalnego Dnia Dużego Iksa, raz w tygodniu, w piątki. Teksty miesiąca - ogłaszane będą w liczbie czterech, z czego dwa wybierane przez Redakcję lub wybranego Redaktora, a dwa przez użytkowników."

 

Osoby, którym udało się przebić przez zawiły system symboli i odgadnąć pokrętne plany Redakcji Serwisu mogą zrozumieć intencje wielce szanownego grona. Najzwyczajniej w świecie grono zdecydowało się wprowadzić moderację tekstów, która na naszej Wywrocie funkcjonuje od samego początku wszechrzeczy. Wspaniałomyślni redaktorzy w końcu postanowili odebrać swoim czytelnikom przywilej czytania marnej poezji.

 

Gratulujemy i czekamy na kolejne pomysły Redakcji, która odgraża się, że:

"(...) dalsze zmiany będą ogłaszane sukcesywnie w miarę możliwości technicznych."