Odświeżony Dział Literacki Wywroty

Arek Janicki
Arek Janicki
Kategoria literatura · 8 października 2024

Droga Społeczności Wywroty,

Z ogromną radością informujemy, że nasz dział literacki przeszedł gruntowne zmiany! Długo wyczekiwana odświeżona szata graficzna ujrzała światło dzienne, a wraz z nią kilka nowości, które z pewnością umilą Wam korzystanie z serwisu. Sprawdź, co dla Was przygotowaliśmy:

🌟 Całkowicie odświeżona Czytelnia

Nasza Czytelnia zyskała nowy, nowoczesny wygląd i jeszcze bardziej intuicyjny układ. Teraz publikowanie wierszy, opowiadań i prozy będzie jeszcze prostsze, a odkrywanie nowych talentów – bardziej przyjemne. Przygotowaliśmy też kilka nowych narzędzi, które ułatwią Wam interakcję z innymi autorami.

📚Poprawiony dział Klasyków Literatury

Dział Klasyków, który stanowi fundament naszego serwisu, został wzbogacony o nowe treści, a jego układ stał się bardziej przejrzysty. Z łatwością znajdziecie teraz swoje ulubione dzieła literackie, zarówno te dobrze znane, jak i te, które warto odkryć na nowo.

❄️ Zmodernizowana Lodówka – archiwum tekstów

Nasze archiwum, znane jako „Lodówka”, również przeszło metamorfozę! Od teraz wszystkie starsze teksty są łatwiejsze do odnalezienia i uporządkowane w sposób, który ułatwi Wam ponowne zanurzenie się w ich treści. To prawdziwy skarbiec literackiej twórczości naszych użytkowników.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia odświeżonego działu literackiego i do dalszego dzielenia się swoją twórczością!

Z literackim pozdrowieniem,

Zespół Wywroty

PS. Jeżeli masz jakieś sugestie lub pomysły dotyczące dalszych usprawnień – napisz do nas!