AD Days

Redakcja
Redakcja
Kategoria kultura · 3 października 2009

 

Festiwal Reklamy AD Days to święto komunikacji społecznej, promocji wizualnej, reklamy, które odbędzie się 19-21 listopada 2009 w Łodzi.

W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łódź Art Center odbędą się: targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej, wystawa prac wybitnych projektantów reklamy, prezentacja młodych twórców aspirujących do kariery na rynku reklamy, warsztaty z podstaw kreacji reklamowej, seminarium, panele dyskusyjne oraz  imprezy towarzyszące. AD Days proponuje Łódź jako miejsce spotkań i zabawy dla polskiej branży reklamowej. 

  Prezentacja Młodych Twórców Reklamy 'Idea Hunters'

Zapraszamy młodych ambitnych twórców do współtworzenia Prezentacji Młodych Twórców Reklamy 'Idea Hunters', centralnego punktu programowego pierwszego Festiwalu Reklamy AD Days w Łodzi. Młodzi niezależni twórcy będą mieli szansę dokonania autoprezentacji swoich pomysłów w dziedzinie reklamy.

Prezentacja Idea Hunters to propozycja skierowana do studentów i absolwentów szkół artystycznych, a także do osób zajmujących się reklamą zawodowo niezwiązanych z żadną agencją reklamy. Do przeglądu zapraszamy wszystkich, którzy czują potencjał twórczy w przestrzeni komunikacji społecznej, reklamy, wizualnych form promocji.

Z nadesłanych prac Jury wybierze najciekawsze propozycje kampanii reklamowej, które zaprezentowane zostaną szerszej publiczności na Prezentacji Idea Hunters eksponowanej przez cały czas trwania Festiwalu Reklamy ADDays w Łodzi 19-21 listopada.

Jury nagrodzi autora/autorów najciekawszej propozycji na kampanię reklamową nagrodą pieniężną 3 000 zł oraz miesięcznym stażem w wybranej agencji reklamowej.

Zgłoszenia można przesyłać do 2 listopada 2009 r.

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu.
Wszystkie dokumenty potrzebne do zgłoszenia się można pobrać
tutaj.