Festiwal Reklamy AD Days to święto komunikacji społecznej, promocji wizualnej, reklamy, które odbędzie się 19-21 listopada 2009 w Łodzi. W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łódź Art Center odbędą się: targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej, wystawa prac wybitnych projektantów reklamy, prezentacja młodych twórców aspirujących do kariery na rynku reklamy, warsztaty z podstaw kreacji reklamowej, seminarium, panele dyskusyjne oraz imprezy towarzyszące. AD Days proponuje Łódź jako miejsce spotkań i zabawy dla polskiej branży reklamowej. |
Prezentacja Młodych Twórców Reklamy 'Idea Hunters' Zapraszamy młodych ambitnych twórców do współtworzenia Prezentacji Młodych Twórców Reklamy 'Idea Hunters', centralnego punktu programowego pierwszego Festiwalu Reklamy AD Days w Łodzi. Młodzi niezależni twórcy będą mieli szansę dokonania autoprezentacji swoich pomysłów w dziedzinie reklamy. Prezentacja Idea Hunters to propozycja skierowana do studentów i absolwentów szkół artystycznych, a także do osób zajmujących się reklamą zawodowo niezwiązanych z żadną agencją reklamy. Do przeglądu zapraszamy wszystkich, którzy czują potencjał twórczy w przestrzeni komunikacji społecznej, reklamy, wizualnych form promocji. Z
nadesłanych prac Jury wybierze najciekawsze propozycje kampanii
reklamowej, które zaprezentowane zostaną szerszej publiczności na
Prezentacji Idea Hunters eksponowanej przez cały czas trwania Festiwalu
Reklamy ADDays w Łodzi 19-21 listopada. Jury
nagrodzi autora/autorów najciekawszej propozycji na kampanię reklamową
nagrodą pieniężną 3 000 zł oraz miesięcznym stażem w wybranej agencji
reklamowej. Zgłoszenia można przesyłać do 2 listopada 2009 r. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu. |