Konferencja Emocje w reklamie

Redakcja
Redakcja
Kategoria kultura · 13 maja 2008

Czym jest zjawisko huśtawki emocjonalnej? Czym jest reklama? Czego jeszcze o niej nie wiemy? Koło Naukowe „Laboratorium Eksperymentalnej Psychologii Społecznej" powstało w listopadzie 2007 roku na Wydziale Zamiejscowym Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Najnowszym Projektem koła jest konferencja „Emocje w reklamie", na której wystąpią przedstawiciele psychologii oraz nauki o komunikowaniu.

Koło zajmuje się między innymi prowadzeniem badań empirycznych z zakresu wpływu społecznego, psychologii reklamy a także zagadnieniem emocji w perswazji i zjawiskiem huśtawki emocjonalnej. Konferencja odbędzie się w dniach 16-18 maja w Instytucie Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego. To spotkanie o charakterze interdyscyplinarnym ma być okazją do spojrzenia na reklamę z wielu perspektyw naukowych a także możliwością nawiązania ewentualnej współpracy badawczo - rozwojowej między studentami różnych uczelni.

 

Piątek 16 maja
18.00-18.45 wystąpi prof. dr hab. Michael Fleischer, wykładający na Uniwersytecie Wrocławskim i Dolnośląskiej Szkole Wyższej z wykładem „Proces Corporate Identity i jego środowisko a reklama"
18.45 - 19.15 dyskusja
19.30 - 20.15 „Czego nie może reklama?" wykład prof. dr hab. Dariusza Dolińskiego, Dziekana Wydziału Zamiejscowego SWPS we Wrocławiu
20.15 - 20.45 dyskusja

 

Sobota 17 maja
16.30 - 17.15 „Shockvertising i jego wpływ na wizerunek firmy" dr Matra Ryniejska-Kiełdanowicz, wykładająca w Zakładzie Komunikowania Międzynarodowego Uniwersytetu Wrocławskiego
17.15 - 17.45 dyskusja
18.00 - 18.45 wystąpienie „Reklama społeczna - nie wystarczy mieć rację" Leszka Stafieja, niezależnego doradcy do spraw komunikacji społecznej, marketingowej i mediów
18.45 - 19.15 dyskusja
19.30 - 20.15 dr Jarosław Kulbat, wykładający w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu, „Bez emocji o emocjach (w miejscu sprzedaży)"
20.15 - 20.45 dyskusja

 

Niedziela 18 maja
19.00 - 19.45 dr Dominik Lewiński, wykładający na Uniwersytecie Wrocławskim i w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, z wystąpieniem „Jak (nie) działa reklama. Paradygmaty reklamoznawcze"
19.45 - 20.15 dyskusja
20.30 - 21.15 dr hab. Rafała Ohme, profesor SWPS , założyciel firmy LAB, z wystąpieniem „Dawid pokonał Goliata... z lekką pomocą neuromarketingu"
21.15 - 21.45 dyskusja