Festiwal Reklamy Ad Days: Kontrowersje

Redakcja
Redakcja
Kategoria finanse · 9 listopada 2010

Kreatywność, komunikacja, kontrowersja
– Festiwal Reklamy Ad Days 2010

 

Festiwal Reklamy Ad Days to ogólnopolskie święto reklamy wizualnej, komunikacji i promocji odbywające się w Łodzi od 2009 roku. Tegoroczna edycja potrwa trzy dni (25-27 listopada) i będzie obfitować w Kontrowersje.

 

W dniach 25 – 27 listopada pofabryczne hale Łódź Art Center wypełnią pracownicy agencji reklamowych, specjaliści od marketingu i public relations, studenci zainteresowani pracą w branży reklamowej oraz pasjonaci bacznie obserwujący to, co dzieje się w świecie mediów.  Tegoroczna odsłona Festiwalu Ad Days odbędzie się pod hasłem Kontrowersje  ­­– informuje Adam Radoń, dyrektor festiwalu reklamy Ad Days – Skupimy się na kontrowersyjnych przekazach marketingowych i będziemy szukać odpowiedzi na temat granic w treści i formie komunikacji – dodaje.

 

W programie festiwalu przewidziano wystawę „XX lecie polskiej reklamy” oraz „Przegląd reklamy rosyjskiej”. Dodatkowo zwiedzający będą mogli obejrzeć wystawę o nazwie Place Shockvertising, która będzie prezentować najbardziej kontrowersyjne i zaskakujące kampanie promocyjne państw, regionów i miast. Ważnym punktem festiwalowym będą też panele dyskusyjne i warsztaty z udziałem osób znanych i cenionych w branży. Festiwal Reklamy Ad Days ma służyć przekazywaniu wiedzy i dzieleniu się doświadczeniami z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Nie każdy ma na co dzień okazję wymieniać poglądy
z ekspertami w dziedzinie, którą się interesuje
- informuje Adam Radoń.

 

Szansą na zaistnienie dla młodych, kreatywnych twórców będzie Konkurs "Young Creatives Eurobest"- zwycięzcy polskich eliminacji uzyskają możliwość sprawdzenia się w "Young Creatives Eurobest" w Hamburgu. Dwuosobowe drużyny będą mieć zaledwie 48 godzin na stworzenie oryginalnej, przykuwającej uwagę kampanii zintegrowanej. Do osób stawiających pierwsze kroki w branży skierowany jest natomiast przegląd "Idea Hunters".

Podobnie jak w roku ubiegłym, imprezą towarzyszącą będzie Galeria Marketingu Miejsc, czyli spotkania i galeria będące platformą wymiany doświadczeń ekspertów oraz przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję miast i regionów. Jednym z autorytetów, który weźmie udział w merytorycznej części Galerii Marketingu Miejsc będzie Wally Ollins - światowy guru od budowania marek. Pomagał m.in. Hiszpanii i Portugalii zmienić wizerunek kraju, a także zajmował się promocją Londynu jako miasta olimpiady 2012.

 

Organizatorami tegorocznej edycji Festiwalu Reklamy Ad Days są: Urząd Miasta Łodzi, Narodowe Centrum Kultury, Łódź Art Center, Telma Group Communications, Studio Mamut, Brief for Poland, Klub Twórców Reklamy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Best Place European Place Marketing Institute.

 

Informacje na temat festiwalu można uzyskać na stronie www.addays.pl